pop tv
Opaženo

»Ustvarjamo navdušenje«

V agenciji Luna \TBWA so pripravili novo oglaševalsko akcijo za POP TV. Osrednja misel komunikacijske akcije je »Ustvarjamo navdušenje«. Tega so ujeli v živahnem televizijskem oglasu, ki ga bomo kmalu začutili povsod okoli nas, obljubljajo snovalci.

Ime akcije: Ustvarjamo navdušenje

Naročnik: Pro Plus / POP TV

Kratek opis akcije: Televizija je stalni spremljevalec naših življenj. Čeprav si ob pojmu gledanja televizije običajno predstavljamo prijetno sprostitev v kavču ali udobnem fotelju, nam kakovosten televizijski program v resnici predstavlja veliko več. V naš vsakdan ne prinaša le kratkočasja, temveč nas aktivira, spodbuja za nove izkušnje, nam daje pogum za nepričakovane izzive in v nas vzbuja čustva povezanosti in empatije. Kakovosten televizijski program, kakršen je program POP TV, v naša vsakdanja življenja prinaša navdušenje. POP TV vsako leto med ljudmi odkriva nove talente, znane spodbuja k petju in plesu, ljudem odstira nova kulinarična obzorja, jih uči, kako v težkih trenutkih sočloveku priskočiti na pomoč, in spodbuja mlade podjetnike, da tudi sami pogumno stopijo na novo poslovno pot.

pop tv

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Iva Pirc Šepec, Olga Stojanović in Darja Zajc

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta in strateginja: Nina Melink

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Tomaž Radšel in Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Režiser: Gregor Vesel

TV-produkcija: Kinomotel

Fotografinja: Urša Premik

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji