pop tv
Opaženo

»Ustvarjamo navdušenje«

V agenciji Luna \TBWA so pripravili novo oglaševalsko akcijo za POP TV. Osrednja misel komunikacijske akcije je »Ustvarjamo navdušenje«. Tega so ujeli v živahnem televizijskem oglasu, ki ga bomo kmalu začutili povsod okoli nas, obljubljajo snovalci.

Ime akcije: Ustvarjamo navdušenje

Naročnik: Pro Plus / POP TV

Kratek opis akcije: Televizija je stalni spremljevalec naših življenj. Čeprav si ob pojmu gledanja televizije običajno predstavljamo prijetno sprostitev v kavču ali udobnem fotelju, nam kakovosten televizijski program v resnici predstavlja veliko več. V naš vsakdan ne prinaša le kratkočasja, temveč nas aktivira, spodbuja za nove izkušnje, nam daje pogum za nepričakovane izzive in v nas vzbuja čustva povezanosti in empatije. Kakovosten televizijski program, kakršen je program POP TV, v naša vsakdanja življenja prinaša navdušenje. POP TV vsako leto med ljudmi odkriva nove talente, znane spodbuja k petju in plesu, ljudem odstira nova kulinarična obzorja, jih uči, kako v težkih trenutkih sočloveku priskočiti na pomoč, in spodbuja mlade podjetnike, da tudi sami pogumno stopijo na novo poslovno pot.

pop tv

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Iva Pirc Šepec, Olga Stojanović in Darja Zajc

Direktor naročnika: Martin Stariha

Vodja projekta in strateginja: Nina Melink

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopisca: Tomaž Radšel in Blaž Žnidarec

Umetniški vodja: Jure Sotler

Režiser: Gregor Vesel

TV-produkcija: Kinomotel

Fotografinja: Urša Premik

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji