velo
Opaženo

Uspešno zaključen projekt Velo-city 2022

V Ljubljani se je zaključila 29. kolesarska konferenca Velo-city 2022, ki pomeni tudi največji svetovni kolesarski kongres. Zastavo konference je mesto Ljubljana predalo naslednjemu gostitelju, mestu Leipzig.

Dogodek kot osrednjo temo izpostavlja spremembe v povezavi s kolesarjenjem (angleški naslov teme je Cycling the change, ki smo ga v slovenščino priredili v slogan Kolesari – spremembo ustvari) in velja za svetovno srečanje deležnikov na področju kolesarjenja in trajnostne mobilnosti, načrtovanja mest in urejanja prostora, varstva okolja, zdravja in športa. Ob uradnem programu bodo predvsem v sredo bogate tudi spremljevalne aktivnosti, kot so koncerti na Kongresnem trgu.

Na kongresu so sodelujoči predstavili svoje delo, izkušnje, dobre prakse, napredne pristope ter inovacije, ki so jim spremembe iz naslovne teme – tako v družbi in v razvoju mest kot v kolesarjenju in drugih načinih mobilnosti – skupni imenovalec. Obenem je kongres osvetlil spremembe, ki so posledice razvoja kolesarjenja v zadnjih letih.

Župan Zoran Janković se je ob zaključku konference zahvalil celotni ekipi, ki je pripravila izjemno konferenco, in spremljajoče dogodke. Zastavo Velo-city je predal podžupanu Leipziga Thomasu Dienbergu, kjer bo maja prihodnje leto potekala naslednja konferenca. Največjega svetovnega srečanja s področja kolesarjenja se je udeležilo okoli 1.300 udeležencev, ki so prisluhnili 7 plenarnim zasedanjem in več kot 60 sejam, na katerih je nastopilo okoli 350 govorcev.

V okviru konference smo pripravili tudi kolesarski festival Kolesari, spremembo ustvari, ki je v sredo, 15. junija, potekal na Kongresnem trgu, ter množično kolesarsko parado po mestnih ulicah, ki se je je udeležilo približno 7.000 kolesark in kolesarjev, ki so k tej, okolju in zdravju najbolj prijazni mobilnosti, spodbujali tudi ostale meščanke in meščane.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji