velo
Opaženo

Uspešno zaključen projekt Velo-city 2022

V Ljubljani se je zaključila 29. kolesarska konferenca Velo-city 2022, ki pomeni tudi največji svetovni kolesarski kongres. Zastavo konference je mesto Ljubljana predalo naslednjemu gostitelju, mestu Leipzig.

Dogodek kot osrednjo temo izpostavlja spremembe v povezavi s kolesarjenjem (angleški naslov teme je Cycling the change, ki smo ga v slovenščino priredili v slogan Kolesari – spremembo ustvari) in velja za svetovno srečanje deležnikov na področju kolesarjenja in trajnostne mobilnosti, načrtovanja mest in urejanja prostora, varstva okolja, zdravja in športa. Ob uradnem programu bodo predvsem v sredo bogate tudi spremljevalne aktivnosti, kot so koncerti na Kongresnem trgu.

Na kongresu so sodelujoči predstavili svoje delo, izkušnje, dobre prakse, napredne pristope ter inovacije, ki so jim spremembe iz naslovne teme – tako v družbi in v razvoju mest kot v kolesarjenju in drugih načinih mobilnosti – skupni imenovalec. Obenem je kongres osvetlil spremembe, ki so posledice razvoja kolesarjenja v zadnjih letih.

Župan Zoran Janković se je ob zaključku konference zahvalil celotni ekipi, ki je pripravila izjemno konferenco, in spremljajoče dogodke. Zastavo Velo-city je predal podžupanu Leipziga Thomasu Dienbergu, kjer bo maja prihodnje leto potekala naslednja konferenca. Največjega svetovnega srečanja s področja kolesarjenja se je udeležilo okoli 1.300 udeležencev, ki so prisluhnili 7 plenarnim zasedanjem in več kot 60 sejam, na katerih je nastopilo okoli 350 govorcev.

V okviru konference smo pripravili tudi kolesarski festival Kolesari, spremembo ustvari, ki je v sredo, 15. junija, potekal na Kongresnem trgu, ter množično kolesarsko parado po mestnih ulicah, ki se je je udeležilo približno 7.000 kolesark in kolesarjev, ki so k tej, okolju in zdravju najbolj prijazni mobilnosti, spodbujali tudi ostale meščanke in meščane.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji