Uspavanke za dva
Opaženo

Uspavanke za dva

Zavarovalnica Vita je na materinski dan predstavila Uspavanke za dva, album z desetimi zimzelenimi ljudskimi uspavankami s predelanimi besedili, ki opolnomočijo mamice. Uspavanke so v le nekaj tednih zabeležile že več kot 80.000 poslušanj.

Kratek opis akcije: »Več kot 70 odstotkov mamic v prvem letu z dojenčkom doživlja povišan stres, anksioznost in nihanja razpoloženja. Te težave so posledica neprespanosti, okrevanja po porodu in hormonskih sprememb. V tem obdobju so za mamice ključne podpora najbližjih in spodbudne besede, sploh kadar je najtežje,« pravijo v Zavarovalnici Vita, ki ljudem v najtežjih trenutkih stoji ob strani. Tokrat so oporo ponudili mamam.

Na albumu Uspavanke za dva je deset uspavank, ki mamicam v ranljivih trenutkih materinstva nudijo oporo, moč in navdih. »Pri dojenčkih namreč besedila ne igrajo ključne vloge, saj jih še ne razumejo – pomirja jih le nežna melodija. Zato smo zimzelenim ljudskim pesmim predelali besedila tako, da zdaj pomirjajo tudi mamice,« pravijo.

Vsaka od uspavank, ki jih je s svojim čutnim vokalom odpela Lamai, naslavlja eno od najpogostejših stisk, ki jih mamice doživljajo v poporodnem obdobju. Prav tako pa je vsaka dobila tudi svojo naslovnico, ki jo je po fotografijah iz obdobja svojega materinstva ustvarila ilustratorka Monika Klobčar. Uspavanke so dostopne na vseh glasbenih platformah in so v le nekaj tednih že presegle več kot 80.000 predvajanj. O njih se je govorilo tudi na novičarskih portalih in družbenih omrežjih, kjer so vplivnice in mamice podelile projekt s svojimi sledilkami.

Uspavanke za dva so nastale v sklopu dolgoročnega projekta Vitine Spodbudnice, ki si prizadeva za boljše duševno, fizično in finančno zdravje ljudi.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbeni mediji, vplivneži, odnosi z mediji, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Anamarija Ahlin, Nina Plantan, Krista Urbas, Blaž Klinar, Angela Sekuloska in Elena Likar

Kreativna direktorica: Kaja Elsner

Tekstopiski in avtorici besedil Uspavank za dva: Sara Grmek in Kaja Elsner

Umetniška direktorica: Lucija Pale Povalej

Oblikovalca: Lucija Pale Povalej in Nejc Vernik

Digitalna stratega: Teja Rajšp in Dimitar Manov

Direktorica naročnika: Teja Rajšp

Performance oglaševanje: Dimitar Manov

Vodja projektov: Andrej Šadl

Urednica družbenih omrežij: Anita Kolar

Upravljanje vplivnežev: Nina Plantan (Zavarovalnica Vita), Anita Kolar (Diginom), Cindy Sabolčec, Nika Kristina Butina Hadalin in Neli Jerot (Epidemic)

Vplivnice: Katka Melanšek (Povsod je lepo), Anja Suska, Tajda Lah, Sara Rehberger Erzar, Tjaša Korošec, Lana Briški, Anna P. in Eva Oman

Uglasbitev Uspavank za dva: Lamai – Lara Poreber, Bort Ross – Borut Antončič in Matjaž Romih

Ilustracije: Monika Klobčar

Druge agencije: Epidemic

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji