izbor continental
Opaženo

Umetnost pravega partnerstva

Continental se je leto dni pred svojo 150. obletnico ustanovitve ozrl na svojo zgodovino vodilnega dobavitelja v avtomobilski industriji.

Kratek opis akcije: Pri tem je s pomočjo newyorškega umetnika Juliana Montagueja nastala serija 24-ih umetniških del »Junaki z originalno opremo«, ki upodablja večdesetletno uspešno partnerstvo Continentala s proizvajalci avtomobilov, kot je na primer skupina Volkswagen.

V regiji in nekaterih drugih državah so izvedli komunikacijsko akcijo »Umetnost pravega partnerstva«, v kateri so se s potrošniki sprehodili čez delček legendarne zgodovine Continentala. Obudili so devet legendarnih modelov avtomobilov, originalno opremljenih s pnevmatikami Continental, ki so si jih potrošniki lahko ogledali na umetniški razstavi, model VW T1 iz leta 1962 pa jih je presenetil v živo. Za piko na i so vsi kupci Continentalovih pnevmatik v servisno prodajnih mrežah skupine Volkswagen prejeli posebno darilo, obarvano z »Junaki z originalno opremo«.

Zakonca Milana in Francko Kosec, ki sta letos praznovala 60. obletnico poroke, pa so s pomočjo sina presenetili z izletom po »poti spominov«, na katero so ju popeljali s starodobnikom VW T1, nazaj pa z najsodobnejšim Volkswagnovim električnim avtomobilom ID.3. Nastal je navdihujoč spletni video, ki uspešno večdesetletno partnerstvo med Continentalom in skupino Volkswagen pooseblja skozi prizmo dolgotrajnega zasebnega partnerstva.

izbor Continental

Elementi akcije: družbena omrežja, spletni oglasi, razstave, tiskani oglasi, plakati, darila, odnosi z javnostmi, dogodek

Predstavnika naročnika: Luka Maselj in Mojca Lackovič

Direktorica projekta v agenciji: Anja Šeme Todorovič

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Sašo Petek

Oblikovalca: Lara Oset in Matic Strgar

Strokovnjak za vsebinski marketing in medije: Blaž Jarc

Urednica družbenega omrežja: Tjaša Pangeršič

Produkcijska hiša: Final Focus

Drugi sodelujoči: Ciril Komotar in Franc Grčar

Trajanje akcije: oktober-december 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji