novoletna tuš
Opaženo

Tuš – praznično vzdušje je najlepše deliti

Trgovec Tuš je v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril praznični oglas, s katerim sporočajo, da je praznično veselje najlepše deliti.

Kratek opis akcije: »V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. A ni potrebno veliko, da spremenimo vzdušje in praznično obdobje postane takšno, kot je bilo mišljeno. Toplo, prijetno in polno lepih želja,« pravijo v Tušu.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Režiser: Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič (Tuš)

Medijska agencija: Media Publikum

Glasba: priredba pesmi Novo leto avtorja Vladimirja Divljana, izdelava instrumentalne glasbene podlage Vojko Sfiligoj

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Čas trajanja akcije: od 25. novembra do 31. decembra 2020

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji