novoletna tuš
Opaženo

Tuš – praznično vzdušje je najlepše deliti

Trgovec Tuš je v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril praznični oglas, s katerim sporočajo, da je praznično veselje najlepše deliti.

Kratek opis akcije: »V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. A ni potrebno veliko, da spremenimo vzdušje in praznično obdobje postane takšno, kot je bilo mišljeno. Toplo, prijetno in polno lepih želja,« pravijo v Tušu.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Režiser: Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič (Tuš)

Medijska agencija: Media Publikum

Glasba: priredba pesmi Novo leto avtorja Vladimirja Divljana, izdelava instrumentalne glasbene podlage Vojko Sfiligoj

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Čas trajanja akcije: od 25. novembra do 31. decembra 2020

 

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji