Tunina Rio Mare
Opaženo

Tunina Rio Mare preprosto navduši – tudi kulinaričnega kritika

Nova kampanja blagovne znamke Rio Mare, ki svojo lokalno podobo ustvarja v sodelovanju z agencijo Povem, se vrti okrog dejstva, da nas najbolj pristni okusi pogosto čakajo prav doma.

Kratek opis akcije: Osrednje sporočilo, ki je hkrati slogan nove kampanje, se glasi: »Odličen okus ne potrebuje veliko«. Znamka Rio z njo v ospredje postavlja svojo klasično tunino v oljčnem olju Olive Oil in različico z manj olja Filod’olio. Slovenska priredba mednarodne kampanje »Great taste needs little« poudarja, da za vrhunski gurmanski užitek ni treba komplicirati.

V središču kampanje je televizijski oglas The Critic. Ta s kančkom humorja prikaže zgodbo kulinaričnega kritika, ki med obiskom prestižnih restavracij ostaja ravnodušen do predstavljenih prefinjenih jedi. Vse dokler doma ne odpre konzerve tunine Rio Mare. Preprosta tunina najvišje kakovosti v skrbno izbranem oljčnem olju mu pričara nasmeh, ki ga niti vrhunska kulinarika ni zmogla izzvati.

Kampanja se odvija na televiziji, radiu in družbenih omrežjih, dodatno pozornost pa je pritegnila z aktivacijo »Rio Mare Mystery Box Challenge« na Hitradiu Center. V kulinaričnem izzivu so se pod budnim očesom strokovnjaka Nika Marolta voditelji Vesna Ponorac, Melani Mekicar in Klemen Kopina pomerili z izzivalci iz ekipe Rio Mare, v kateri so bili Matej Zemljič, Ana Žontar Kristanc in Anže Novak – Wortex. V kuharskem dvoboju so ustvarjali tri jedi – testenine, brusketo in sendvič – z uporabo tunine Rio Mare in le treh dodatnih sestavin iz Mystery Boxa. »Po napeti tekmi je slavila ekipa Rio Mare, pri čemer so poudarili najpomembnejše: zabavni videi so dokaz, da so najboljše zgodbe lahko najbolj preproste. Tako kot jedi. Zadostujeta le vrhunski okus naše tunine in peščica izbranih sestavin,« pravijo pri blagovni znamki Rio Mare.

rio mare kritik

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, radio, družbena omrežja, digitalni oglasi, odnosi z javnostmi

Predstavnica naročnika: Sanja Markočič

Predstavnika Hitradia Center: Tomaž Furlan in Tina Miličević

Kreativni direktor: Marko Senegačnik

Komunikacijske strateginje: Špela Škofič, Mirjam Jug in Vanja Kmet Žižmond

Vodji projekta: Špela Škofič in Mirjam Jug

DTP: Aleš Salokar

Produkcija: Studio Ritem

Digitalna agencija: Media Publikum

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji