izbor sparkasse
Opaženo

Tu smo za boljše čase. S stanovanjskimi krediti Sparkasse.

Banka Sparkasse želi s svojo novo komunikacijsko platformo okrepiti optimizem.

Kratek opis akcije: V času, ko se soočamo z zaključnimi fazami pandemije in se splošna populacija bori za čim hitrejšo vrnitev v normalno življenje, želi banka Sparkasse okrepiti optimizem s komunikacijsko platformo »Tu smo za boljše čase.« S 1. marcem 2021 je banka začela z oglaševalsko akcijo za stanovanjske kredite, ki sloni na temeljnem, 40-sekundnem televizijskem oglasu. Z njim krepijo zavedanje o blagovni znamki s pomočjo slogana: »Slovenija potrebuje ljudi, ki verjamejo vase in banko, ki verjame vanje.« To sporočilo je podkrepljeno z zimzeleno uspešnico »I'm still standing«, ki tudi tvori rdečo nit preko celotne komunikacije.

Oglaševalska akcija bo nato prešla na produktno komuniciranje, kjer bo glavno vlogo prevzelo sporočilo: »Tu smo za boljše čase. S Stanovanjskim kreditom Sparkasse«.

sparkasse izbor

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, veliki oglasni plakati, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Urban Ocepek in Marja Feldin

Agencija: Jung von Matt/Donau (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)

Produkcijska hiša: Kaiserschnitt Film (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)

Glasba: White horse Music

Pesem: »I'm still standing« (Elton John, izvajalec LNMOP)

Režiser: Shooting Monkeys (vizualni oglas)

Trajanje akcije: od 1. marca do 30. maja 2021

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji