izbor sparkasse
Opaženo

Tu smo za boljše čase. S stanovanjskimi krediti Sparkasse.

Banka Sparkasse želi s svojo novo komunikacijsko platformo okrepiti optimizem.

Kratek opis akcije: V času, ko se soočamo z zaključnimi fazami pandemije in se splošna populacija bori za čim hitrejšo vrnitev v normalno življenje, želi banka Sparkasse okrepiti optimizem s komunikacijsko platformo »Tu smo za boljše čase.« S 1. marcem 2021 je banka začela z oglaševalsko akcijo za stanovanjske kredite, ki sloni na temeljnem, 40-sekundnem televizijskem oglasu. Z njim krepijo zavedanje o blagovni znamki s pomočjo slogana: »Slovenija potrebuje ljudi, ki verjamejo vase in banko, ki verjame vanje.« To sporočilo je podkrepljeno z zimzeleno uspešnico »I'm still standing«, ki tudi tvori rdečo nit preko celotne komunikacije.

Oglaševalska akcija bo nato prešla na produktno komuniciranje, kjer bo glavno vlogo prevzelo sporočilo: »Tu smo za boljše čase. S Stanovanjskim kreditom Sparkasse«.

sparkasse izbor

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, veliki oglasni plakati, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Urban Ocepek in Marja Feldin

Agencija: Jung von Matt/Donau (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)

Produkcijska hiša: Kaiserschnitt Film (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)

Glasba: White horse Music

Pesem: »I'm still standing« (Elton John, izvajalec LNMOP)

Režiser: Shooting Monkeys (vizualni oglas)

Trajanje akcije: od 1. marca do 30. maja 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji