tk
Opaženo

Triglav komplet

Skupina Triglav predstavlja prenovljeni program zvestobe Triglav komplet z obsežno tržno komunikacijsko akcijo, navdihnjeno s filmi Wesa Andersona.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija za Triglav komplet v slovenski oglaševalski prostor prinaša svež, igriv in razlikovalen ton komuniciranja, saj navdih išče v ikoničnem jeziku Wesa Andersona. Ta seveda ni bil izbran po naključju, ravno nasprotno, saj s svojo barvito urejenostjo metaforično odlično dosega in izgrajuje produktno transparentnost Triglav kompleta,« pravijo snovalci akcije.

V podtonu kampanja sporoča, da Skupina Triglav s Triglav kompletom v celoti (in celostno) poskrbi za ljudi; ko je vse na svojem mestu in zavlada red, je namreč vse v redu. Triglav komplet se tako predstavi skozi večplasten vzporedni svet, kjer protagoniste spoznamo v njihovih »sobah«, ki so vsebinsko simbolno povezane z različnimi zavarovanji znotraj kompleta, hkrati pa so del večje zgodbe. Prerez sob in brezšivno prehajanje med njimi omogočata jasno razumljivo in narativno zaokroženo metaforo za modularnost in večplastnost Triglav kompleta. Poleg vidnejših elementov akcija obsega do potankosti razdelan ekosistem komunikacijskih aktivnosti, ki relevantno nagovarjajo vse segmente, tudi interno javnost.

tk1

tk2

tk3

tk4

tk5

tk6

tk7

tk8

tk9

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, dogodki, interni kanali Zavarovalnice Triglav

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Alenka Jančar, Sara Rogel, Jaka Jauh in Dragan Petrevski

Direktorica in vodja projekta: Glorija Petek

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Kreativna strateginja: Aida Gadžo

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Žan Rus Fink in Eva Stopar  

Umetniška direktorja: David Fartek in Matt Penko

Oblikovalec: Matt Penko

Digitalni oblikovalec: Mark Caserman

Digitalna stratega: Dušan Boldin in Nina Tanhofer

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Damjan Radovanovič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji