paloma
Opaženo

Totalno odrolano

Paloma se s serijo »Totalno odrolano« predstavlja na družbenih omrežjih. Oglaševalsko akcijo je zasnovala agencija Saatchi & Saatchi, v video seriji pa nastopa Jože Robežnik.

Kratek opis akcije: »Spletna video serija Totalno odrolano je bila zasnovna na podlagi treh izhodišč. Prvo je bilo Palomo približati generaciji, ki več ne čuti tradicionalne povezanosti do blagovne znamke, kot so jo morda še njihovi starši. Poleg tega smo želeli povzdigniti zavedanje o znamki na družbenih omrežjih, hkrati pa se dotakniti tudi aktualnega dogajanja, saj se je toaletni papir spomladi izkazal kot eden od najbolj zaželenih izdelkov z ogromno potenciala za duhovite zgodbe,« so povedali v Palomi.

V agenciji Saatchi & Saatchi, ki je zasnovala celotno akcijo na družbenih omrežjih, pravijo, da jim je z izbiro Jožeta Robežnika uspelo najti primernega protagonista, saj po njihovih besedah s svojim humorjem in prepoznavnim načinom podajanja vsebin na družbenih omrežjih še tako vsakdanjo tematiko spremeni v zanimivo, gledljivo in vredno deljenja.

Elementi akcije: serija spletnih videov, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Gregor Horvat, Aleksandra Muster in Manca Kravina

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Mlajša vodja projekta: Sara Menaše Jensterle

Strateška direktorica: Maja Michieli

Digitalna strateginja: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Zmago Žnidaršič

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Umetniški direktor na spletu: Matjaž Škufca

Produkcija: JENS

Scenarista: Zmago Žnidaršič in Jože Robežnik

Fotograf: Jernej Lasič

Medijski zakup: iPROM

Trajanje akcije: avgust – september 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji