z
Opaženo

TKK inovacija: barvno komuniciranje za boljšo uporabniško izkušnjo

Pri TKK so uvedli inovativno rešitev edinstvenega barvnega komuniciranja, zato da bi dodatno izboljšali nakupno izkušnjo in zadovoljstvo kupcev.

»Barvno komuniciranje in kodiranje na embalaži izdelkov kupcem olajša nakupni proces in jim omogoča intuitiven način navigacije med raznolikim naborom izdelkov,« uvodoma povedo pri TKK.

K inovaciji jih je spodbudil njihov korporativni slogan 'Make it easier' in tako je v sodelovanju s strokovnjaki nastala edinstvena barvna komunikacija, ki omogoča hitrejšo prepoznavo pravih izdelkov za lepljenje, tesnjenje, popravljanje in montiranje. »Veseli smo, da s trgov že prejemamo pozitivne odzive in pohvale na novi, barvni videz naše embalaže in obljubljamo, da bo vaše delo z našimi izdelki še lažje,« povedo pri blagovni znamki TKK, ki se pozicionira kot ponudnik izdelkov najvišje kakovosti in zanesljiv partner domačim mojstrom in profesionalcem.

Kratko in jedrnato sporočilo kampanje

»Brand awareness kampanjo, ki jo izvajamo že tretje leto zapored, smo zasnovali in razvili v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Votan komunikacije. V začetku kampanje smo komunicirali, da so naši izdelki v novi preobleki, letos pa se je akcija razvila v komunikacijo, ki pojasnjuje pomen različnih barv embalaže naših izdelkov.«

Slogan kampanje 'Nič lažjega!', ki so ga izpeljali z njihovega korporativnega slogana 'Make it easier', so lansko leto podprli z dodatnim sloganom 'V novi preobleki', letos pa s sloganom 'Barve poenostavijo izbiro.'; oba slogana kratko in jedrnato sporočata bistvo kampanje.

z

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji