tava
Opaženo

Tava, hvala za vse. Zavarovalnica Sava.

Zavarovalnica Sava se je v poklon legendarnemu Marcosu Tavaresu, ki je odigral svojo zadnjo tekmo v vijoličnem dresu Nogometnega kluba Maribor, za en dan preimenovala v »Tava, hvala za vse«.

Opis akcije: Kapetan nogometnega kluba je ekipo popeljal na evropsko tekmovalno raven in nanj je ponosen seveda tudi sponzor Zavarovalnica Sava. V poklon legendi, ki je pustila velik pečat tako na mestu kot tudi na nogometnem klubu Maribor, se je Zavarovalnica Sava za en dan preimenovala. Tavares zadnje tekme ni odigral z napisom SAVA zavarovalnica na prsih, temveč z napisom »TAVA, hvala za vse«. Zavarovalnica Sava je tako svoje sponzorske površine spremenila v zahvalo, ki ni ostala spregledana.

Napis so zamenjali na dresih vseh igralcev v ekipi in Vijol'čnih tamalih, ki so nogometaše spremljali na zelenici. Spremenili so tudi celotno znamčenje na stadionu v Ljudskem vrtu, na digitalnih pasicah in analognih transparentih, pa tudi na lastnih kanalih družbenih omrežij, kjer so za en dan tudi uradno postali Tava.

Za edinstven dres, v katerem je Tavares odigral svojo zadnjo tekmo, se je na dobrodelni dražbi na Radiu City potegovalo 31 ljudi, zmagala pa je najvišja ponudba, in sicer 2.100 evrov, kar je nepričakovano visok znesek za fizično osebo. Ta znesek bo 12-letni Tinki pomagal pri nakupu posebnega invalidskega vozička.

tava

Elementi akcije: spletna komunikacija in komunikacija na družbenih omrežjih, dogodek (tekma)

Naročnik: Zavarovalnica Sava

Agencija: Luna \TBWA

Predstavniki naročnika: Lea Jerič, Gregor Lednik, Katja Grušovnik in Lucija Medved

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Asistent vodje projektov: Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Digitalni strateg: Jan Omahen

Oblikovalec: Ivan Todorović

Produkcija: Video Lab

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji