zz
Opaženo

Stiske iz omaric

SHIFT in UNICEF Slovenija sta predstavila projekt »Stiske iz omaric«, ki ozavešča o duševnem zdravju mladih v Sloveniji in spodbuja k normalizaciji pogovora o stiskah na ravni celotne družbe.

Kratek opis akcije: Projekt je luč sveta ugledal oktobra v tednu duševnega zdravja. Na Trg republike je UNICEF Slovenija postavil 90 šolskih omaric, v katerih je bilo 90 zapisov resničnih zgodb o duševnih stiskah otrok in mladostnikov v Sloveniji. Šolske omarice so namreč prostor, kamor otroci in mladostniki pogosto skrijejo stvari, ki jih ne želijo deliti z drugimi. Te so v projektu postale simbol za vse tegobe, o katerih mladi pogosto ne spregovorijo. Pogovor o stiskah se je med gverilsko izpostavitvijo preselil tudi na družbena omrežja in postal osrednja tema na storyjih več kot 30 slovenskih vplivnežev, ki so sledilce spodbujali k normalizaciji pogovora in jih povabili k obisku Trga republike.

UNICEF Slovenija je v sklopu projekta nudil tudi brezplačne spletne priročnike z nasveti, v novembru pa je bila izvedena prva (od številnih drugih v prihodnosti) brezplačna spletna delavnica za starše.

Projekt je na Svetovni dan otrok ponovno dosegel odločevalce; mlajši ambasadorki UNICEF-a sta dr. Robertu Golobu, predsedniku vlade, predali šolski nahrbtnik z 90 zgodbami o duševnih stiskah otrok v Sloveniji in ga pozvali k aktivnemu iskanju rešitev za izboljšanje trenutnega stanja. Po predaji zgodb je sledil sestanek, na katerem so poleg vlade in UNICEF-a sodelovali tudi minister za vzgojo in izobraževanje ter generalna direktorica Direktorata za javno zdravje.

z

Avtor: SHIFT

Naročnik: UNICEF Slovenija

Elementi akcije: gverilska izpostavitev, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z mediji, priročnik in delavnica o duševnem zdravju

Predstavniki naročnika: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Sara Grmek in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Direktorica naročnika: Teja Rajšp

Asistentka vodje projektov: Manca Maša Sladič

Urednica družbenih omrežij: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov

Video produkcija in režija: Diskont Films

Direktor fotografije: Matic Zavodnik

Producent: Rok Berglez

Fotografa: Lenart Megušar, Rok Berglez, Žan Kolman (Kabinet predsednika Vlade RS)

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji