zz
Opaženo

Stiske iz omaric

SHIFT in UNICEF Slovenija sta predstavila projekt »Stiske iz omaric«, ki ozavešča o duševnem zdravju mladih v Sloveniji in spodbuja k normalizaciji pogovora o stiskah na ravni celotne družbe.

Kratek opis akcije: Projekt je luč sveta ugledal oktobra v tednu duševnega zdravja. Na Trg republike je UNICEF Slovenija postavil 90 šolskih omaric, v katerih je bilo 90 zapisov resničnih zgodb o duševnih stiskah otrok in mladostnikov v Sloveniji. Šolske omarice so namreč prostor, kamor otroci in mladostniki pogosto skrijejo stvari, ki jih ne želijo deliti z drugimi. Te so v projektu postale simbol za vse tegobe, o katerih mladi pogosto ne spregovorijo. Pogovor o stiskah se je med gverilsko izpostavitvijo preselil tudi na družbena omrežja in postal osrednja tema na storyjih več kot 30 slovenskih vplivnežev, ki so sledilce spodbujali k normalizaciji pogovora in jih povabili k obisku Trga republike.

UNICEF Slovenija je v sklopu projekta nudil tudi brezplačne spletne priročnike z nasveti, v novembru pa je bila izvedena prva (od številnih drugih v prihodnosti) brezplačna spletna delavnica za starše.

Projekt je na Svetovni dan otrok ponovno dosegel odločevalce; mlajši ambasadorki UNICEF-a sta dr. Robertu Golobu, predsedniku vlade, predali šolski nahrbtnik z 90 zgodbami o duševnih stiskah otrok v Sloveniji in ga pozvali k aktivnemu iskanju rešitev za izboljšanje trenutnega stanja. Po predaji zgodb je sledil sestanek, na katerem so poleg vlade in UNICEF-a sodelovali tudi minister za vzgojo in izobraževanje ter generalna direktorica Direktorata za javno zdravje.

z

Avtor: SHIFT

Naročnik: UNICEF Slovenija

Elementi akcije: gverilska izpostavitev, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži, zunanje in digitalno oglaševanje, odnosi z mediji, priročnik in delavnica o duševnem zdravju

Predstavniki naročnika: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Sara Grmek in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Direktorica naročnika: Teja Rajšp

Asistentka vodje projektov: Manca Maša Sladič

Urednica družbenih omrežij: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)

Digitalno oglaševanje: Dimitar Manov

Video produkcija in režija: Diskont Films

Direktor fotografije: Matic Zavodnik

Producent: Rok Berglez

Fotografa: Lenart Megušar, Rok Berglez, Žan Kolman (Kabinet predsednika Vlade RS)

Intervju

zz
28. 04. 2025

Gregor Kosi ustvarja prostor za voditelje nove generacije, ki vodijo z namenom,…

Vsak vodja, lastnik podjetja in zaposleni v organizacijo prinaša svojo življenjsko zgodbo. In če nismo predelali določenih vzorcev iz otroštva ali iz…

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

Naši avtorji