maraton radenska
Opaženo

#srčnizmoremo preteči okoli sveta

Letos je pod geslom »Srčni zmoremo – okoli sveta za boljši zrak!« potekal drugi spletni Maraton treh src. Koncept za »najbolj srčen maraton« so zasnovali v agenciji Imago Bold.

Kratek opis akcije: Tekači in pohodniki so imeli skupen cilj – v štirih tednih preteči in prehoditi 40.075 kilometrov, kolikor meri obseg Zemlje. Cilj je bil dosežen in presežen, zato bo Radenska z zeleno steno ozelenila Univerzitetno kliniko za pljučne bolezni in alergije Golnik. Zelena stena ne bo le spominjala na lep dogodek, ampak bo tudi izboljšala zrak in vzdušje, kjer je to najbolj potrebno. »Ponosni smo na naše zveste maratonce, ki so se kljub posebnim okoliščinam na spletu udeležili maratona in skupaj osvojili cilj. Na Radenski se dobro zavedamo pomena čistega zraka in tega, kako prijetno ga je zajeti s polnimi pljuči,« je ob tej priložnosti povedal Boštjan Gerlec, predsednik organizacijskega odbora Maratona treh src. Dodal je, da ima organizacija spletnega maratona svoje izzive – eden od najpomembnejših elementov maratonov je namreč druženje. Kljub temu organizatorji upajo, da bo naslednji že lahko spet v fizični obliki, še posebej se ga veselijo, ker bo to jubilejni, štirideseti fizični maraton.

Ker tekaška sezona še ni zaključena, aktivacija poteka še naprej. Do 20. oktobra se še lahko prijavite, štetje kilometrov pa bo potekalo do 30. oktobra 2021. Če ste potrebovali še zadnjo spodbudo, da se spravite s kavča, se zavedajte, da #srčnizmoremo.

maraton radenska

Elementi akcije: koncept aktivacije, vizualna zasnova

Predstavniki naročnika: Marko Pintarič, Primož Rok Puppis, Alenka Dujanović in Boštjan Gerlec

Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativna direktorica: Neža Pavlovčič

Tekstopiska: Eva Bizjan

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Trajanje akcije: 12. aprila-15. maja 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji