hisense5
Opaženo

Spretne na zelenici in v kuhinji

V agenciji Yootree so za Hisense ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo spretnosti njihovih novih mikrovalovnih pečic.

Kratek opis akcije: »Ljudje obožujemo dobro in kakovostno hrano, a le redki med nami imamo vsak dan dovolj časa, da bi tako kot profesionalni kuharski mojstri ure in ure preživeli v kuhinji,« ugotavljajo v Hisensu. Poudarjajo tudi, da to, kako pomembna je hitra in kakovostna priprava hrane, najbolje vedo vrhunski športniki, ki za bleščeče predstave potrebujejo vrhunsko pripravljeno hrano.

»Vsi občudujemo spretnosti in talent nogometašev na tekmi. Nihče pa ne ve, kako nadarjeni in sposobni so izven nogometnih zelenic, v kuhinji,« pravijo. Zato so v agenciji Yootree v mednarodni digitalni oglaševalski akciji za nove mikrovalovne pečice Hisense z inteligentnimi funkcijami ustvarili spletno serijo Hisense coolinary bootcamp. V njej so združili dva vrhunska mojstra: slovensko reprezentantko in junakinjo nogometnih zelenic Laro Prašnikar, ki si je drznila svoje kuharske sposobnosti preizkusiti v kuhinji Anžeta Kuplenika, zmagovalca šova MasterChef Slovenija 2019. Skupaj sta ustvarila sedem nogometno navdihnjenih receptov za gurmanske jedi, pripravljene z inovativnimi funkcijami mikrovalovnih pečic Hisense, ki so v digitalni aktivaciji na voljo vsem uporabnikom.

h1

h2

h3

Elementi akcije: splet, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Andreja Cepuš in Špela Menih Novak

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Živa Munih

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Direktorica projekta: Irena Dizdarević

Filmska produkcija: Bratinov

Direktor fotografije: Samo Premrn

Fotograf: Miha Bratina

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji