moj bosch
Opaženo

Spletna igra pobega: Lov na #mojBosch aparat

V Boschu so razmišljali, kako blagovno znamko na čim bolj inovativen način približati uporabniku in prišli do ideje: s spletno igro pobega.

Kratek opis akcije: Gre za tretjo različico oglaševalske akcije, v kateri je ta dobila popolnoma svežo preobleko. Lov na #mojBosch aparat se ne osredotoča le na pripravo hrane, temveč na kuhinjo samo. V središču akcije je spletna stran, na kateri je mogoče najti trike in nasvete za uporabno opremljanje kuhinj in njihovo dekoracijo ter »naredi sam« projekte, za katere skrbi gurujka tovrstnih podvigov Carica sveta, Urška Oman.

Pika na i celotni akciji je zarisana s svojevrstno igrifikacijo: gre za spletno igro Lov na #mojBosch aparat, ki deluje po načelih spletne sobe pobega. Uporabnik vstopi v Boschevo kuhinjo, njegov cilj pa je poiskati skriti Boschev aparat. Na poti do cilja se mora najprej prebiti čez štiri zabavne, z napravami Bosch povezane naloge, z njimi odklene finalno igro, ta pa ga usmeri do lokacije  skritega aparata. Vsi uporabniki, ki odkrijejo aparat, sodelujejo v nagradni igri.

mojbosch1

mojbosch2

mojbosch3

Predstavnika naročnika: Maruša Miklavčič in Miha Truden

Kreativna in strateška direktorica ter tekstopiska: Lucija Šuštar

Vodja projekta: Blaž Pregelj

Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja

Programer: Tine Pintar

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji