sparov kratkocasnik
Opaženo

Sparov spletni kratkočasnik

V Spar Slovenija so ustvarili t. i. kratkočasnik, s katerim si lahko kupci krajšajo čas, medtem ko čakajo na prosto časovno okno v Sparovi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: »Zaradi pandemije virusa in omejitve gibanja na prostem se ogromno ljudi odloča za spletni nakup hrane in pijače ter drugih izdelkov za dom. Ker je povpraševanje po Sparovih spletnih nakupih postalo prava 'norija', smo izdelali revijo, ki kupce med čakanjem zabava in sprosti,« so zamisel pojasnili v družbi Spar Slovenija.

Element akcije: tiskana revija

Predstavnika naročnika: Miha Deu in Sabina Ivanov

Agencija in produkcijska hiša: Fini oglasi

Vodja projekta v agenciji: Lina Doler

OblikovalkaTina Ralić

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji