sparov kratkocasnik
Opaženo

Sparov spletni kratkočasnik

V Spar Slovenija so ustvarili t. i. kratkočasnik, s katerim si lahko kupci krajšajo čas, medtem ko čakajo na prosto časovno okno v Sparovi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: »Zaradi pandemije virusa in omejitve gibanja na prostem se ogromno ljudi odloča za spletni nakup hrane in pijače ter drugih izdelkov za dom. Ker je povpraševanje po Sparovih spletnih nakupih postalo prava 'norija', smo izdelali revijo, ki kupce med čakanjem zabava in sprosti,« so zamisel pojasnili v družbi Spar Slovenija.

Element akcije: tiskana revija

Predstavnika naročnika: Miha Deu in Sabina Ivanov

Agencija in produkcijska hiša: Fini oglasi

Vodja projekta v agenciji: Lina Doler

OblikovalkaTina Ralić

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji