soz tisk
Opaženo

SOZ poziva k izvzetju tiskanih medijev iz zaščitnih ukrepov

Slovensko združenje medijev (SZM) je vladi, Ministrstvu za kulturo RS in NIJZ poslalo poziv za izvzetje časnikov in druge periodike iz zaščitnih ukrepov, ki jih morajo spoštovati javni lokali v času grožnje širjenja virusa covid-19.

V dopisu so zapisali, da se recesiji v letu 2020 ne bomo mogli izogniti, recesija pa ima vpliv tudi na obseg zaposlenosti. »Ko se ta poveča, se zmanjša tudi uporaba plačljivih medijev. Brezposelna, v normalnih okoliščinah aktivna populacija, ne kupuje časnikov in revij. Dostopnost teh plačljivih medijev v javnih institucijah in lokalih zato pomeni, da jih uporabljajo tudi tisti, ki si jih ne morejo kupiti. S tem se opravi dvojno »dobro delo«: vzdržuje običajen dostop do medijev tudi ekonomsko šibkejšim skupinam prebivalstva, hkrati pa vzdržuje penetracijo medija širši ciljni skupini, ki je sicer zelo pomemben element prodaje oglasnega prostora,« so zapisali.

Ker je papir tudi eden od materialov, kjer virus preživi najmanj časa, predlagajo odpravo omejitve distribucije tiskanih edicij v lokalih in javnih institucijah. »Najrazvitejše evropske države medijski industriji v teh kriznih časih pomagajo tako neposredno (finančno) kot posredno (s participacijo pri pokrivanju stroškov produkcije in distribucije). Ker pri nas ni predviden noben takšen ukrep, hkrati pa je celo predvideno zmanjševanje sicer minimalnih sredstev podpore ustvarjanju vsebin s strani ministrstva za kulturo, bi odprava omejitev pri distribuciji tiskane periodike v javnih prostorih in lokalih posredno pomenila pomembno pomoč medijem, predvsem najkakovostnejšim,« še dodajajo.

Intervju

jure tovrljan
04. 06. 2020

Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na…

"Stik z mano so vzpostavila tudi nekatera od podjetij, katerih logotip sem si izposodil. V glavnem so mi čestitali, zanimivo pa je tudi to, da…

steven
25. 05. 2020

To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako…

Razumevanje človeka in ne le stranke ter s tem dodajanje človeške vrednosti je nujna sestavina, da postanete partner v življenju ljudi.

Manca Korelc
25. 05. 2020

Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in…

Tudi to, kako se pojavljam na družbenih omrežjih, je del mene. Če si nepristen, boš takšen tako v živo kot na spletu, in nasprotno, če tudi sicer…

Naši avtorji