soz tisk
Opaženo

SOZ poziva k izvzetju tiskanih medijev iz zaščitnih ukrepov

Slovensko združenje medijev (SZM) je vladi, Ministrstvu za kulturo RS in NIJZ poslalo poziv za izvzetje časnikov in druge periodike iz zaščitnih ukrepov, ki jih morajo spoštovati javni lokali v času grožnje širjenja virusa covid-19.

V dopisu so zapisali, da se recesiji v letu 2020 ne bomo mogli izogniti, recesija pa ima vpliv tudi na obseg zaposlenosti. »Ko se ta poveča, se zmanjša tudi uporaba plačljivih medijev. Brezposelna, v normalnih okoliščinah aktivna populacija, ne kupuje časnikov in revij. Dostopnost teh plačljivih medijev v javnih institucijah in lokalih zato pomeni, da jih uporabljajo tudi tisti, ki si jih ne morejo kupiti. S tem se opravi dvojno »dobro delo«: vzdržuje običajen dostop do medijev tudi ekonomsko šibkejšim skupinam prebivalstva, hkrati pa vzdržuje penetracijo medija širši ciljni skupini, ki je sicer zelo pomemben element prodaje oglasnega prostora,« so zapisali.

Ker je papir tudi eden od materialov, kjer virus preživi najmanj časa, predlagajo odpravo omejitve distribucije tiskanih edicij v lokalih in javnih institucijah. »Najrazvitejše evropske države medijski industriji v teh kriznih časih pomagajo tako neposredno (finančno) kot posredno (s participacijo pri pokrivanju stroškov produkcije in distribucije). Ker pri nas ni predviden noben takšen ukrep, hkrati pa je celo predvideno zmanjševanje sicer minimalnih sredstev podpore ustvarjanju vsebin s strani ministrstva za kulturo, bi odprava omejitev pri distribuciji tiskane periodike v javnih prostorih in lokalih posredno pomenila pomembno pomoč medijem, predvsem najkakovostnejšim,« še dodajajo.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji