generali3
Opaženo

Šolsko nezgodno zavarovanje Generali

V Generali zavarovalnici so ob začetku šolskega leta nagovorili otroke, mladostnike in njihove starše z zavarovanjem, ki razume, da mladost potrebuje svobodo.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je šolsko nezgodno zavarovanje tisto, ki poskrbi, da lahko odvržemo dodatne finančne skrbi, ko se zgodi kaj nepredvidenega. 

Zunanje površine so opremili s fotografijami mladostnikov, ki so takšni, kot so. Igrivi, aktivni, svobodni in neustavljivi. Akcijo so podprli tudi na spletu, kjer so vključili idola marsikaterega mladostnika – košarkarja Gorana Dragića. Ta se je z nasmeškom spomnil svojih šolskih dni in delil nekaj svojih trenutkov iz tistih časov. »Skupaj z njim vabimo tudi na aktivacijo, da nam uporabniki zaupajo svoje spomine na prve šolske dni in se potegujejo za družinsko doživetje. Ob vsem tem pa starše opominjamo na pomembnost zavarovanja, da posledice nezgode ne bodo prinesle še finančnih skrbi,« pravijo.

generali2

generali3

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, oglaševanje v srednjih šolah, spletna aktivacija, spletno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Svetlana Almaš, Tina Šubic Konda, Monika Povšič in Tea Rojec

Vodji projekta v agenciji: Nika Perovšek in Andreja Potočnik Krajnik

Kreativni direktor: Matej Avanzo

Tekstopisca: Peter Zabret in Andreja Potočnik Krajnik

Umetniška direktorja: Rok Flego in Matej Avanzo

Produkcijska hiša: Videa produkcija

Režiser: David Jelovčan

Trajanje akcije: od 1. avgusta do 25. septembra 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji