spar to smo mi
Opaženo

To smo mi

Slovenija kljub svoji majhnosti ponuja številne lokalne posebnosti in specialitete, ki jih Slovenci obožujemo. »Ne glede na to, od kje prihajajo, so nam enako blizu, saj so vedno na voljo v trgovinah Spar,« pravijo v Spar Slovenija.

Kratek opis akcije: Prednosti lokalne pridelave in samooskrbe z živili se v Sparu zavedajo že dolgo, zato veliko truda in energije vlagajo v dobre odnose s slovenskimi dobavitelji. Spar na svojih policah nudi kar 70 %* izdelkov slovenskih proizvajalcev, raznolikost pa ponujajo številne lokalne specialitete, ki jih ustvarjajo kmetje in pridelovalci od Jadrana do Panonske nižine, od Triglava do Kolpe.

Kot pravijo, so za Spar so pomembni vsi slovenski dobavitelji, zato na njihovih policah najdemo tako pridelke majhnih, idiličnih kmetij, kot tudi inovativne izdelke po meri sodobnega kupca in ponudbo priljubljenih tradicionalnih znamk. Obraze, ki ustvarjajo domače dobrote, pa so predstavili v novem televizijskem spotu za oglaševalsko akcijo »To smo mi«.

*Vir: Varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano.

spar to smo mi

Predstavnici naročnika: Janja Štular in Nina Šumi

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta: Anuša Žagar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Umetniški direktor in oblikovalec: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Producent: Gal Burger

Režiser: Mark Pirc

Fotografinja: Urša Premik

Trajanje akcije: od aprila 2021

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji