mleko
Opaženo

Slovensko mleko nas povezuje

V agenciji Internavti so za Združenje slovenskih mlekarn zasnovali akcijo ozaveščanja in pospeševanja prodaje kakovostnih slovenskih mlečnih izdelkov.

Kratek opis akcije: Slovenska mlekarska veriga je bila v času epidemije postavljena pred velik izziv: slovenski pridelovalci mleka so zaradi omejenih možnosti izvoza pridelali več mleka, kot ga potrošimo v Sloveniji. Slovenske mlekarne so se zato odločile, da bodo pomagale pridelovalcem, in sicer so od njih odkupile dodatne količine surovega mleka in jih predelale v kakovostne mlečne izdelke, s čimer so jim omogočile ohranjanje dejavnosti. Akciji so se pridružili tudi trgovci, ki so nabor priljubljenih slovenskih mlečnih izdelkov ponudili po znižanih cenah. Na pobudo Ljubljanskih mlekarn so tako v maju 2020 s skupnim sporočilom »Slovensko mleko nas povezuje« nastopile še Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika in Mlekarna Krepko, pri izvedbi pa se jim pridružujejo trgovci Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Trgovine Jager in drugi.

V agenciji Internavti so zasnovali komunikacijsko akcijo, ki med drugim ozavešča potrošnike o njihovi vlogi pri zagotavljanju stabilnosti slovenske mlekarske verige. »Z nakupom izdelkov priznanih domačih blagovnih znamk svojim najbližjim ne boste postregli samo najbolj kakovostnih mlečnih izdelkov, ampak boste s tem dodatno podprli tudi pridelovalce slovenskega mleka,« poudarjajo.

 

slo mleko1

slo mleko2

Elementi akcije: televizijsko in digitalno oglaševanje, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: GIZ mlekarstva Slovenije (Ljubljanske mlekarne, Mlekarna Celeia, Pomurske mlekarne, Mlekarna Planika)

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik 

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič 

Umetniški direktor: Miha Grobler 

Produkcijska hiša: Art Rebel 9

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji