cockta70
Opaženo

Slavimo mnogo let ljubezni!

Cocktina družbena omrežja so ta mesec zaznamovana z ljubeznijo. V sodelovanju z DROM Agency so namreč zasnovali oglaševalsko akcijo, ki slavi mnogo let ljubezni.

Kratek opis akcije: Za Cockto je letošnje leto izjemno pomembno, saj praznuje 70 let. Prvič smo se vanjo zaljubili 8. marca 1953 in je od takrat do danes postregla s številnimi nepozabnimi spomini. Ker pravijo, da je naša ljubezen do nje z leti samo še močnejša, so se pri Cockti odločili, da v februarju, ki je po vsem svetu znan kot mesec ljubezni, pripravijo kampanjo, ki bo naslavljala ravno to – resnično ljubezen.

»Je to tista, ki se zgodi nepričakovano in je z vsakim požikom le še bolj legendarna? So to tiste majhne pozornosti, kot je hitro sporočilo, napisano na listku, ki je prilepljen na hladilnik? Preprost pogled v oči, ki pove vse? Cockta je odgovor na vprašanje, kakšna je resnična ljubezen, poiskala pri treh parih, ki letos praznujejo mnogo let ljubezni,« pravijo snovalci akcije.

Pari so izdali recept za svojo dolgotrajno ljubezen in sledilcem sporočili, da je prava ljubezen lahko sladka tudi brez sladkorja. Skrivnost ni v sladkih, zasanjanih stvareh, ampak v resničnih, včasih tudi neprijetnih situacijah. Ko je ljubezen na preizkušnji, je odziv partnerjev tisti, ki bo odločal o tem, ali bo njun odnos z leti samo še močnejši.

cockta1

cockta2

cockta3

Elementi akcije: spletna stran, objave na Instagramu, YouTubu in Facebooku

Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc

Vodja projekta v agenciji: Špela Linec

Strateška direktorica: Milena Jakovljević

Tekstopisec: Nino Bavčar

Vodenje družbenih omrežij: Blažka Klarić, Špela Linec, Bruna Stefanović in Jovana Takac

Oblikovalec: Lazar Todorović

Produkcija: DROM agency

Fotografinja: Lara Rožemberg

Direktor fotografije in montažer: Bine Zarabec

Medijska agencija: PMG

Čas trajanja akcije: od 1. do 28.  februarja 2023

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji