mimo vrste
Opaženo

Skupaj v vsem. Mimovrste.com

Spletna trgovina Mimovrste.com je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo sporočiti, da je Mimovrste največje spletno nakupovalno središče v Sloveniji s širokim naborom izdelkov za številne želje in potrebe.

Kratek opis akcije: Kot pravijo pri Mimovrste, združujejo vsaj pet različnih trgovin v eno samo, zato kupcu ni treba obiskati številnih (spletnih) trgovin. Širino in raznolikost ponudbe prikazujejo s posnetki številnih aktivnosti, ki jih lahko kupci s pomočjo izdelkov, ki jih najdejo v spletni trgovini, opravljajo doma skupaj z najbližjimi, kot so peka slaščic, telovadba, delo od doma, zabava z videoigrami, košnja trave in delo na vrtu. Na koncu oglasa se razkrije, da se vse te aktivnosti dogajajo v hiški, ki je simbol vsakega doma in hkrati glavni simbol akcije.

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Iva Marovt in Petra Bukovec

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Katja Blaznik

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalec: Matic Kozinc

Medijska agencija: OMD

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji