izbor philips
Opaženo

Skupaj ustvarimo lepši dom

Podjetje Philips je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravilo komunikacijsko akcijo s sloganom »Skupaj ustvarimo lepši dom«, s katero so želeli ljudi navdihniti, naj svoj čas doma preživijo bolje s pomočjo Philipsovih izdelkov.

Kratek opis akcije: V ospredju komunikacijske akcije je bilo sodelovanje z vplivneži Tjašo Kokalj Jerala, Evo Centrih, Niko Urbas, Nino Štefe ter Urošem in Anteo Bitenc. Ti so v objavah na družbenih omrežjih delili svoje zgodbe, nasvete in osebne izkušnje, kako jim Philipsovi izdelki pomagajo, da se v svoji koži počutijo dobro, ko preživljajo čas doma. Poleg vplivnežev so svoje nasvete prispevali tudi strokovnjaki, ki so v kratkih izobraževalnih videovsebinah učili gledalce pravilne uporabe Philipsovih izdelkov, na primer, kako si pravilno ščetkamo zobe ter kako si sami doma uredimo pričesko in brado. Aktivnosti, med katere so bili vključeni prenosi v živo preko IG Live, videovsebin na IGTV, objave Instagram story inobjave na časovnici, so potekale tako na uradnem Instagramovem kanalu @Philips_si kot tudi na kanalih vplivnežev.

philips1

philips2

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Anja Klančnik

Direktor projekta: Martin Stariha

Direktorica vsebin in digitalnih strategij: Maša Butara

Vodja projekta: Katja Blaznik

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nuša Willenpart

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Intervju

jure tovrljan
04. 06. 2020

Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na…

"Stik z mano so vzpostavila tudi nekatera od podjetij, katerih logotip sem si izposodil. V glavnem so mi čestitali, zanimivo pa je tudi to, da…

steven
25. 05. 2020

To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako…

Razumevanje človeka in ne le stranke ter s tem dodajanje človeške vrednosti je nujna sestavina, da postanete partner v življenju ljudi.

Manca Korelc
25. 05. 2020

Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in…

Tudi to, kako se pojavljam na družbenih omrežjih, je del mene. Če si nepristen, boš takšen tako v živo kot na spletu, in nasprotno, če tudi sicer…

Naši avtorji