izbor philips
Opaženo

Skupaj ustvarimo lepši dom

Podjetje Philips je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravilo komunikacijsko akcijo s sloganom »Skupaj ustvarimo lepši dom«, s katero so želeli ljudi navdihniti, naj svoj čas doma preživijo bolje s pomočjo Philipsovih izdelkov.

Kratek opis akcije: V ospredju komunikacijske akcije je bilo sodelovanje z vplivneži Tjašo Kokalj Jerala, Evo Centrih, Niko Urbas, Nino Štefe ter Urošem in Anteo Bitenc. Ti so v objavah na družbenih omrežjih delili svoje zgodbe, nasvete in osebne izkušnje, kako jim Philipsovi izdelki pomagajo, da se v svoji koži počutijo dobro, ko preživljajo čas doma. Poleg vplivnežev so svoje nasvete prispevali tudi strokovnjaki, ki so v kratkih izobraževalnih videovsebinah učili gledalce pravilne uporabe Philipsovih izdelkov, na primer, kako si pravilno ščetkamo zobe ter kako si sami doma uredimo pričesko in brado. Aktivnosti, med katere so bili vključeni prenosi v živo preko IG Live, videovsebin na IGTV, objave Instagram story inobjave na časovnici, so potekale tako na uradnem Instagramovem kanalu @Philips_si kot tudi na kanalih vplivnežev.

philips1

philips2

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Anja Klančnik

Direktor projekta: Martin Stariha

Direktorica vsebin in digitalnih strategij: Maša Butara

Vodja projekta: Katja Blaznik

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nuša Willenpart

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji