
Skrivnostni meni, ki znižuje stres
Futura DDB in McDonald's sta naslovila enega od vsakdanjih McDrive izzivov – stres pri naročanju. Ko voznik naroča za celo družbo, se hitro zgodi zmeda. Odgovor? »Ni Drame« meni – skrivni meni, ki ga dobiš le, če poznaš prave besede.
McDonald's
Kratek opis akcije: Menija »Ni Drame« McDonald's sprva ni oglaševal nikjer, ampak je raje počakal, da ga oboževalci izbrskajo sami – zakopan je bil globoko v spletnem ceniku. To se je tudi zgodilo, saj so na Redditu zaokrožile govorice o teoriji, fani pa so še pred lansiranjem obiskali McDrive in naročili skrivni meni.
Po »Reddit leaku« so se raziskovanju pridružili tudi vplivneži in mediji, McDonald's pa je na koncu na družbenih omrežjih uradno potrdil: skrivni meni obstaja – in je tu za vse, ki si želijo mirnega McDrive naročanje, stoodstotno brez stresa.
Elementi akcije: zasnova produkta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži
Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič
Vodja projekta: Ajda Cedilnik
Kreativna direktorica: Tina Križaj
Tekstopiska: Katarina Ferk
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Družbena omrežja: Maja Teyrovsky, Jasna Kogej Kraševec in Damjana Novak
Glavna oblikovalka: Vesna Žnidaršič
Oblikovanje: Matjaž Lužar in Pia Zavodnik