Skrivnostni meni
Opaženo

Skrivnostni meni, ki znižuje stres

Futura DDB in McDonald's sta naslovila enega od vsakdanjih McDrive izzivov – stres pri naročanju. Ko voznik naroča za celo družbo, se hitro zgodi zmeda. Odgovor? »Ni Drame« meni – skrivni meni, ki ga dobiš le, če poznaš prave besede.

Kratek opis akcije: Menija »Ni Drame« McDonald's sprva ni oglaševal nikjer, ampak je raje počakal, da ga oboževalci izbrskajo sami – zakopan je bil globoko v spletnem ceniku. To se je tudi zgodilo, saj so na Redditu zaokrožile govorice o teoriji, fani pa so še pred lansiranjem obiskali McDrive in naročili skrivni meni.

Reddit

Po »Reddit leaku« so se raziskovanju pridružili tudi vplivneži in mediji, McDonald's pa je na koncu na družbenih omrežjih uradno potrdil: skrivni meni obstaja – in je tu za vse, ki si želijo mirnega McDrive naročanje, stoodstotno brez stresa.

govorice

nalepke

Elementi akcije: zasnova produkta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič

Vodja projekta: Ajda Cedilnik

Kreativna direktorica: Tina Križaj

Tekstopiska: Katarina Ferk

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Družbena omrežja: Maja Teyrovsky, Jasna Kogej Kraševec in Damjana Novak

Glavna oblikovalka: Vesna Žnidaršič

Oblikovanje: Matjaž Lužar in Pia Zavodnik

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji