alpina
Opaženo

Skreni s poti

Agencija Yin + Young je za novo Alpinino generacijo pohodniških čevljev Breeze zasnovala kreativni koncept ter celostno vizualno podobo kampanje.

Kratek opis akcije: Blagovna znamka Alpina si z novo produktno linijo Breeze utira pot v konkurenci obutve za hitro pohodništvo (Speed hiking) in se s tem postavlja ob bok globalnim športnim blagovnim znamkam.

»Skreniti s poti pomeni odkrivati nove smeri. Tudi Alpina z novonastalo produktno linijo Breeze ubira nove poti do mlajše ciljne skupine z drzno in vpadljivo vizualno podobo ter neposrednim nagovorom, ki ga povzame slogan »Skreni s poti«, pojasnjujejo v agenciji.

Ob tem dodajajo, da komplementarnost »tehnološke naprednosti in oblikovalske presežnosti izdelka« med pohodniške čevlje prinaša svež veter, obenem pa s precej bolj urbanimi emocijami za ta segment ter jasnim pozivom k akciji kolekcijo Breeze približuje tonu in videzu komunikacije trendovskih blagovnih znamk športnih čevljev.

»Ne nazadnje je tako zasnova izdelka kot tudi sama vizualna podoba komunikacije inspirirana prav z lahkotnim osvajanjem zahtevnejšega terena in z mislijo na sodobnega, urbanega uporabnika, za katerega je bila nova generacija pohodniških čevljev Breeze pravzaprav ustvarjena in s katero Alpina tudi tokrat stopa v korak s časom.«

breeze

Predstavnika naročnika: Nives Markelj in Blaž Kunej

Strateški direktor: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Umetniški direktor: Samo Muhič

Oblikovalci: Luka Ritonja, Jure Ljubeljšek in Anja Jurjevčič

Ilustrator: Luka Ritonja

Fotograf: Tilen Sepič

Postprodukcija: Erik Margan

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji