siroljub
Opaženo

Siroljub priporoča

Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z Agencijo 101 razvile projektno blagovno znamko Siroljub, ki je namenjena promociji kulture uživanja sirov v slovenski družbi.

Kratek opis akcije: Znamka Siroljub je namenjena slovenskim kupcem, ki si želijo kulinarični odtis na svojih mizah razširiti  s kakovostno ponudbo sirov. »Siroljub razkriva zgodbe skrbno izbrane ponudbe kakovostnih sirov, ki jih boste pod Siroljubovo oznako našli v vseh večjih slovenskih trgovinah,« pojasnjujejo v agenciji. Sidrišče projekta je spletna stran siroljub.si, kjer bodo po besedah agencije obiskovalci našli 1000 in 1 razlog za vključevanje sirov v svoje kulinarično življenje.

siroljub2

Elementi akcije: lansiranje projektne blagovne znamke, POS, interni kanali, spletno oglaševanje.

Predstavnice naročnika: Tina Kumelj, Mojca Remic in Petra Zdešar

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistent vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Jure Korenč

Umetniška direktorja: Ivan Momirov, Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Mark Caserman

Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović

Fotografa: Miha Bratina in Peter Giodani

Drugi sodelavci pri projektu: Urška Petelin (revija Dober tek) in Eva Gradišar (Agencija 101)

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji