sid banka
Opaženo

»SID banka ni običajna banka. Zdaj je na vrsti vaša zgodba o uspehu!«

SID banka je na podlagi izvedene primerjalne ankete med slovenskimi podjetji prepoznala potrebo po povečanju prepoznavnosti svoje blagovne znamke v splošni in poslovni javnosti, predvsem med malimi in srednje velikimi podjetji.

Kratek opis akcije: Za bolj opazno in zapomnljivo oglaševalsko akcijo so sprejeli odločitev, da v oglas vključijo drežniško kozo. »Marsikdo se je zato vprašal, kaj imata skupnega koza in SID banka. Obe sta avtohtono slovenski, varuha narave, odporni in prilagojeni na skromne pogoje ter skrbita za sožitje in trajnostni razvoj Slovenije v dobrih, še bolj pa tudi v malo slabših časih,« pojasnjujejo snovalci akcije.

sid1

sid2

sid3

Elementi akcije: televizijsko, digitalno, tiskano in zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Saša Podpeskar

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor in režiser: Luka Štigl

Tekstopiska: Tjaša Kocjan

Umetniška direktorica: Sanja Raičević

Fotograf: Tomaž Kos

Produkcijska hiša: Squareme

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 15. novembra 2021 do 7. decembra 2021

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji