sex tape
Opaženo

Sex tape, ki to ni bil.

Pristop je za onkološko društvo OnkoMan zasnoval komunikacijsko akcijo, ki je Slovence spodbujal k rednemu pregledovanju mod in opozarjal na prve simptome raka na modih.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na izhodišču, da je rak na modih je najpogostejše rakavo obolenje med mladimi moškimi, starimi med 24 in 40 let, ključ do uspešnega zdravljenja pa je v zgodnjem odkrivanju. K sodelovanju so povabili blogerko Anjo Jenko, ki je svoj stas in glas namenila ozaveščanju moških o pomembnosti samopregledovanja.

Video z natančnimi navodili za samopregledovanja mod je po besedah agencije dosegel visok odziv. V manj kot 24 urah si ga je ogledalo prek 50 tisoč spletnih uporabnikov,  špekulacijam in zasebnim sporočilom ambasadorki kampanje in društvu OnkoMan pa »ni bilo videti konca«.

»Anjo smo povabili k sodelovanju, ker smo vedeli, da bo video prejel vsaj toliko pozornosti, da bo nekomu lahko rešil življenje ali pa mu omogočil potomstvo,«je pojasnil Drago Mlakar, kreativni direktor na Pristopu.

Dodaja, da je bil namen akcije je bil dosežen, saj se je pogovor o raku na modih v času trajanja akcije bistveno povečal. Poslanstvo društva OnkoMan je, da osvešča moške o zdravju in preventivi raka, ter nudi pomoč tako obolelim moškim kot njihovim bližnjim, ko se soočijo s težko boleznijo.

Elementi akcije: družbena omrežja (Instagram in Facebook), digitalni mediji, klasični mediji          

Predstavnik naročnika: Gregor Pirc

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisci: Drago Mlakar, Anja Jenko, Ajda Perme in Meta Celestina

Odnosi z mediji: Meta Celestina in Nina Orlić

Urednici spletnih vsebin: Ajda Perme in Anja Jenko

Oblikovalec: Aleš Krdžić

Čas trajanja akcije: 1. marec 2019

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji