serviceplan
Opaženo

Serviceplan ob 50. obletnici: v prihodnosti bosta pomembni sodelovanje in ekipno delo

Nemška agencija Serviceplan letos praznuje 50. rojstni dan. Odločili so se, da bo beseda, ki bo zaznamovala to priložnost »integracija«, saj želijo ob tej priložnosti združiti vseh svojih 4317 zaposlenih v štiriindvajsetih komunikacijskih družbah.

Ko so agencijo leta 1970 ustanovili, so želeli ponujati integrirane in celostne komunikacijske rešitve in pravijo, da je bil to takrat na nek način vizionarski pristop. 50 let kreativnosti, inovacij, neodvisnosti in intergracije so proslavili tudi z novim logotipom, ki so ga oblikovali v sodelovanju s hamburško oblikovalsko agencijo Studio Oeding.

Novi logotip je poklon prvemu logotipu iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. »Od majhne münchenske agencije, je Serviceplan postala vodilna evropska agencijska skupina. V logotipu ob petdesetletnici združujemo naš ponos do preteklih dosežkov in vznemirjenost ob misli, kaj vse nas čaka v prihodnosti,« je ob tej priložnosti povedal Alexander Schill, vodja kreativcev v Skupini Serviceplan. Dodaja, da so v agenciji prepričani, da bo v prihodnjih letih za kreativno in oglaševalsko panogo, še bolj kot doslej, pomembno sodelovanje in delovanje v ekipi.

Ob tej priložnosti se v MM-u sprašujemo, kako bodo svoje »okrogle« obletnice proslavili v nekaterih slovenskih agencijah, na primer v Luna \TBWA, kjer letos praznujejo 30-letnico.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji