VITA
Opaženo

Še so dobri časi za obisk zdravnika

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Življensko zavarovalnico Vita zasnovali komunikacijsko akcijo za zavarovanje NLB Vita Specialist.

Kratek opis akcije: Zavarovalnica Vita je septembra 2021 predstavila zavarovanje NLB Vita Specialist, ki je slovenskemu potrošniku že poznan zavarovalni produkt. Z akcijo so želeli zgraditi zavedanje, da je zavarovalni produkt Specialist odslej na voljo tudi pri zavarovalnici Vita.

»Za idejo smo uporabili znano frazo »narediti križ čez nekaj« ter vizualno izstopajoč motiv »križa«, ki skupaj komunicirata glavno produktno prednost zavarovanja – hiter dostop do specialističnih obravnav. Ostala komunikacijska gradiva izpostavljajo vsak po eno produktno prednost: hiter dostop do specialističnih obravnav, celovite asistenčne storitve in mrežo priznanih zdravnikov specialistov,« pravijo snovalci akcije.

nlb vita

Elementi akcije: zunanje, radijsko in tiskano oglaševanje, brošura

Predstavnice naročnika: Daniela Golob Petrova, Nika Kocman in Katra Binter Čadež

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko

Vodji projekta: Peter Jagodic in Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Oblikovalca: Maruša Koželj in Jože Martinčič

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji