loterija
Opaženo

Sanje se lahko uresničijo v petek

Loterija Slovenije in Grey Ljubljana sta za mednarodno igro na srečo Eurojackpot zasnovala novo celostno oglaševalsko akcijo, ki je znova v obliki muzikala.

Kratek opis akcije: »Nova oglaševalska akcija za Eurojackpot nadaljuje z obliko muzikala kot enega močnejših in prepoznavnejših elementov blagovne znamke. V njem junaki sanjajo o življenju po velikem dobitku in si naslikajo vsak svoje najbolj nore sanje,« pravijo pri Loteriji Slovenije. Oglase so naslonili na dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje, ki se začne že z vplačilom kombinacij – in to vsak petek znova.

jackpot1

jackpot2

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglas in radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan in Tina Djinovski

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Strateginja: Špela Žorž

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Oblikovalke: Hana Domijan, Anja Korošec in Urška Kos

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Blaž Švent

Fotograf: Ciril Jazbec

Glasbena podlaga: One way or another (Blondie)

Avtor priredbe: Janez Dovč

Prepesnitev: Katja Petrin Dornik in Andrej Rozman Roza

Direktorica projekta: Simona Mladenović

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji