triglav skladi
Opaženo

S Triglav Skladi si zaslužite več

Agencija Yootree je za Triglav Sklade zasnovala nadaljevanje oglaševalske akcije »Zaslužite si več« in po jesenski »Njeni zgodbi« ustvarila tudi »Njegovo zgodbo«, ki je javnost spomnila, da si z naložbenim varčevanjem lahko zaslužimo več za svoje želje.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje naložbenih varčevanj po meri posameznika v Triglav Skladih so v agenciji pripravili nadgradnjo jesenske oglaševalske akcije. Nova komunikacija utrjuje naložbeno varčevanje z varčevalnim načrtom Triglav Skladov kot pametno rešitev za doseganje želja strank in njihovo finančno brezskrbnost v prihodnosti.

triglav skladi

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, spletno mesto, digitalno komuniciranje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, interni kanali in prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Stratega: Tomaž Apohal in Petra Trontelj Pečnik

Vodji projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik in Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Oblikovalca: Neža Pavrič in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Bruno Anković

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Primož Korošec

Produkcija digitalnih materialov: Madwise

Medijski agenciji: Medialog in Madwise

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji