izbor  hofer1
Opaženo

S HOFER dostavo je poletje dobrodošlo doma

Agencija Yootree je za naročnika HOFER Slovenija zasnovala komunikacijsko akcijo »Poletje, dobrodošlo doma« za poletno ponudbo izdelkov iz ponudbe HOFER dostava.

Kratek opis akcije: Ideja komunikacijske akcije v motivih predstavlja pakete izdelkov iz prodajnega programa, ki jih HOFER brezplačno dostavlja do domačih vrat, da si z njimi lahko prijetna poletna doživetja pričaramo v vsakem kotičku svojega doma.

izbor hofer

izbor hofer3

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, komuniciranje na prodajnih mestih, direktni marketing, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Polona Stanovnik in Miloš Mitrović

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopiska: Živa Munih

Oblikovalca: Neža Pavrič in Ivor Bogunić

Trajanje akcije: od junija 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji