b
Opaženo

Rokometni klub Krim Mercator ima novo grafično podobo

Ob praznovanju 40-letnice je Rokometni klub Krim Mercator predstavil novo celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali pri studiu Arnoldvuga. Nova podoba odraža zgodovino kluba in vizijo prihodnosti.

Prenovo vizualne podobe je rokometni klub zaupal studiu Arnoldvuga, pri čemer sta ključni vlogi prevzela umetniški direktor David Fartek in kreativni direktor Radovan Arnold, sam proces nastajanja novega CGP-ja pa je potekal v tesnem sodelovanju s klubom. »Želeli smo ohraniti tradicijo in pokazati, da odličnosti ne pozabljamo. Ohranili smo ključne vizualne prvine – naklon oblik in barve. Pri snovanju nove podobe smo izhajali iz zgodovine in razvili sodobnejšo obliko,« pojasnjujejo pri Arnoldvugi in dodajajo, da je pomen novega znaka več kot le preoblikovan grb. »Predstavlja silhueto dvignjenih rok z žogo, kar simbolizira članico RK Krim v akciji. Roki skupaj tvorita črko K, ki predstavlja Krim.« Ob preoblikovanju so bile zaradi prepoznavnosti ohranjene obstoječe barve kluba, a imajo sodobnejši pridih: »Za združitev preteklosti in prihodnosti, tradicije in ambicij.«

Nova Krimova grafična podoba zajema tudi jubilejni 40-letni znak ter posebej pripravljeno pisavo oziroma tipografijo, ki bo najbolj vidna na letošnjih dresih ekipe.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji