revščina
Opaženo

Revščina je pogosto nevidna, skrita pred očmi javnosti

ZPM Ljubljana Moste-Polje in agencija Strobl Advertising sta v humanitanem programu Veriga dobrih ljudi vzpostavila komunikacijsko akcijo Obrazi revščine, s katero želijo preseči stereotipne predstave in načeti pogovor o vse pogostejših stiskah.

Kot poudarjajo pobudniki akcije, se podoba sodobne revščine izrazito razlikuje od predstav ljudi, kaj revščina je in ni. Revščina danes nima enega izgleda in vse pogosteje prizadene osebe, ki sicer delajo, pa s svojimi prihodki ne zmorejo poravnati vseh mesečnih življenjskih stroškov. Pomembno je, da v družbi presežemo stereotipne predstave o revščini in načnemo odkrit pogovor o vse pogostejših socialnih stiskah, zato so v humanitarnem programu Veriga dobrih ljudi v mesecu juliju začeli komunikacijsko akcijo Obrazi revščine.

Revščina torej nima enega izgleda in pogosto ostane nevidna očem javnosti, skrita za štirimi stenami, doleti pa lahko vsakega. V okviru humanitarnega programa Veriga dobrih ljudi, ki deluje pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, že več let opažajo, da se po pomoč vedno bolj obračajo tudi delovno aktivne osebe, ki s svojimi prihodki ne zmorejo več poravnati vseh mesečnih stroškov. V zadnjih dveh letih pa se je število delovno aktivnih, ki se vključujejo v program, izrazito povečalo.

Kot je za MM povedala Katja Bezjak Draškovič, direktorica agencije Strobl)Advertising Group, je kampanjo spodbudilo dejstvo, da se po humanitarno pomoč obrača vedno več delovno aktivnih družin. V Verigi dobrih ljudi je tako 70 odstotkov vključenih družin delovno aktivnih, pa s svojimi prihodki ne morejo preživeti. Poleg tega je letos izmed vseh vključenih družin kar 50 odstotkov takšnih, ki so prvič vključeni v program, saj se prvič soočajo s takšno stisko. »To je bilo izhodišče za prikaz dejanskih situacij družin, ki se znajdejo v revščini, ta pa zaradi močne družbene stigme ostaja skrita. S kampanjo želimo poudariti, da resnična podoba revščine danes drugačna od splošnih predstav v družbi o tem, kako bi revščina morala izgledati, zato se je o tem nujno potrebno odkrito pogovarjati in preseči stereotipne predstave o revščini,« je povedala.

revščina

Z akcijo želijo pobudniki ljudi ozaveščati o današnjih socialnih stiskah in preseči stereotipne predstave o revščini. Marsikdo se iz sramu in samoobtoževanja s svojo stisko dolgo sooča sam, dokler ta zanj ne postane brezizhodna. Kajti čeprav ima revščina več obrazov, jim ena stvar ostaja skupna – vse prepogosto ta ostane skrita za štirimi stenami. Akcija vključuje televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje in družbena omrežja, za te pa bodo vzpostavili tudi marketing z vplivneži.

Poziv bralcem: Vsi, ki bi želeli postati člen Verige dobrih ljudi, lahko to storijo z SMS donacijo VERIGA5 in VERIGA10 na številko 1919 ali nakazilom na TRR, pomagajo pa lahko tudi z materialno donacijo. Najbolj zaželene so v tem obdobju šolske potrebščine in hrana z daljšim rokom trajanja ter izdelki za osebno higieno. Pot iz revščine ni enostavna, a je s povezovanjem in celostno pomočjo vsekakor mogoča. Zato vabijo vse, da se pridružijo v boju proti revščini in soustvarjajo močno Verigo dobrih ljudi. Vsaka družba je močna toliko, kot je močan njen najšibkejši člen.

revščina

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji