Renault
Opaženo

Renaultova električna flota na parkirni hiši Cityparka

Renault je v sodelovanju s Publicisom svoj električne modele predstavil na eni od največjih oglasnih površin v Sloveniji.

Renault je svoje elektrificirane modele predstavil na megaplakatu na fasadi parkirne hiše ljubljanskega nakupovalnega središča Citypark, ki v površino meri 850 kvadratnih metrov. Kot je za MM povedala Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v Renaultu, so želeli širši javnosti predstaviti portfelj elektrificiranih vozil hibridov, in sicer z modeli, ki jih že dobro poznajo in tudi vozijo. To so Clio, Captur, Megane in Zoe. »Položaj in velikost površine sta nam omogočila, da po eni strani izstopamo s kreativno rešitvijo in odlično prepoznavnostjo, po drugi strani pa da zaradi visoke frekvence ljudi naše sporočilo vidi veliko število ljudi,« pojasnjuje Randićeva.

Plakat je del oglaševalske akcije, ki poteka od aprila. Osredotoča se na dvig prepoznavnosti  elektrificiranih modelov na digitalnih kanalih, predvsem družbenih omrežjih, kjer so po besedah sogovornice odzivi odlični. »Tudi ta megapovršina je del dvigovanja prepoznavnosti in sočasno obeleženja odprtja naročil Renaultovih elektrificiranih modelov. Uradni začetek prodaje hibrida Clio in priključnega hibrida Captur je letošnji september. Takrat bomo začeli tudi z nacionalno oglaševalsko akcijo na tradicionalnih in spletnih kanalih,« je povedala za MM.

Kreativna rešitev, ki zahteva brezhibnost

Glede na površino oglasa je bila s tehničnega vidika namestitev temu primerno zahtevna. »Vendar za ponudnika E-MEDIA to ni predstavljalo večje težave, saj so strokovnjaki na tovrstnem področju. Dodatno so posebej za nas namestili najnovejše LED-reflektorje in osvetlili površino ter tako omogočili popolno predstavitev vozil.«

Zaradi neklasičnega formata zunanjega oglaševanja pa je bila svojevrsten izziv tudi priprava kreativne rešitve. »Ker se na tako veliki površini vidi vsaka nepravilnost, je bilo treba zagotoviti, da je vse brezhibno. Plakat bo visel vsaj do konca leta, saj si želimo, da bi naše sporočilo videlo čim več ljudi in da tudi na ta način utrdimo naš ugled pionirjev na področju elektrifikacije.« pojasnjuje Randićeva.

Projekt je uspel do te mere, da je Slovenija znotraj skupine Renault prva država, ki je naročila tovrstno kreativno rešitev in površino še pred uradno oglaševalsko akcijo. »Tako je  Publicis Slovenija dovolil njeno uporabo tudi drugim podružnicam Groupe Renault v celotni Evropi,« ponosno sklene sogovornica.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji