linolada
Opaženo

Razvoj vizualne podobe Lino lade

Gorenjka in Lino lada se predstavljata s skupnim izdelkom, katerega vizualno podobo so razvili v agenciji Imago Bold.

Kratek opis akcije: Plod sodelovanja med blagovnima znamkama je novi izdelek, čokolada Gorenjka, ki je polnjena z namazom Lino lada in je navoljo v treh različnih okusih. Pri oblikovanju vizualne podobe so se osredotočili na sproščen in mladosten slog, za katerega menijo, da bo navdušil predvsem mlajšo ciljno skupino.

linolada1

linolada2

linolada3

Elementi akcije: kreativni koncept, logotip, embalaža

Predstavniki naročnika: Melita Bunić, Nejc Nemec in Jerneja Strmšek Turk

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Vodja projekta v agenciji: Anja Popovič

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Umetniški direktorji: Dean Vranić, Branislav Milošević in Goga Golik

DTP: Nikola Janjić

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji