delo
Opaženo

Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš

Časnik Delo se v sodelovanju z agencijo Luna TBWA v novi oglaševalski akcijii opozarja na pomembne razlike med poglobljenimi vsebinami, ki jih podajajo kredibilni medij in hitrimi, površinskimi novicami na družbenih omrežjih.

Kratek opis akcije: »Razlike ne opaziš, dokler je ne opaziš« je slogan akcije, ki opozarja na ključno razliko med novicami na spletnih omrežjih in poglobljenimi članki in analizami, ki jih bralcem ponuja časnik Delo. Akcija izhaja iz dejstva, da splet in družbena omrežja omogočajo hiter in brezplačen dostop do novic in informacij, kar pa močno vpliva na zaupanje vanje in kritično presojo hitro prebavljivih informacij oziroma polinformacij.Delo je namreč ob svoji 60. obletnici predstavil nov pozicijski slogan »Vedeti več pomeni imeti moč«. Ta sporoča, da je Delo časopisna institucija, ki bralce opolnomoči, da si na podlagi poglobljenih informacij ustvarijo lastno mnenje.

»Delo je kredibilen medij, ki s poglobljenimi analizami in komentarji osvetljuje in pojasnjuje svet okoli nas in na katerega se bralci lahko zanesejo To se je še posebej izkazalo v času epidemije koronavirusa, ko so družbena omrežja postala polna lažnih ali vsaj pretiranih informacij in odzivov, zaradi česar so se ljudje znova začeli zatekati h kredibilnim virom in medijem,« pojasnjujejo v agenciji.

delo

delo

delo

delo

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Strateginja: Maruša Hrovat

Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji