
Radenska x Teden restavracij
Radenska kot uradna voda Tedna restavracij podpira kulinarično in kulturno pomembnost dogodka, v zadnjem letu pa svoj digitalni prostor namenja kreativni izpostavitvi programa HoReCa.
Radenska
Kratek opis akcije: Kratki videoposnetki za družbena omrežja v ospredje postavijo izkušnjo, izbira igralcev (Tin Vodopivec in Ula Furlan) pa povzame različne profile obiskovalcev in tako izkušnjo približa širšemu ciljnemu občinstvu. »Obisk restavracije v Tednu restavracij tako predstavlja ne samo kulinarične, temveč tudi kulturno izkušnjo, ki podpira slovensko gastronomsko sceno – eno od vodilnih turističnih panog pri nas. Umestitev v digitalno družbeno okolje, privlačen format in humorna vsebina pa poskrbijo za približanje vsebine vsem generacijam,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: video (kratki format)
Predstavnica naročnika: Ines Zorec
Vodji projekta v agenciji: Janja Benkovič in Jan Škrajanr
Kreativna direktorica: Marjana Bratuša
Fotografa in snemalca: Lota Smodiš in Denis Žuran
Režiserki: Marjana Bratuša in Janja Benkovič
Trajanje akcije: marec 2025