Radenska x Teden restavracij
Opaženo

Radenska x Teden restavracij

Radenska kot uradna voda Tedna restavracij podpira kulinarično in kulturno pomembnost dogodka, v zadnjem letu pa svoj digitalni prostor namenja kreativni izpostavitvi programa HoReCa.

Kratek opis akcije: Kratki videoposnetki za družbena omrežja v ospredje postavijo izkušnjo, izbira igralcev (Tin Vodopivec in Ula Furlan) pa povzame različne profile obiskovalcev in tako izkušnjo približa širšemu ciljnemu občinstvu. »Obisk restavracije v Tednu restavracij tako predstavlja ne samo kulinarične, temveč tudi kulturno izkušnjo, ki podpira slovensko gastronomsko sceno – eno od vodilnih turističnih panog pri nas. Umestitev v digitalno družbeno okolje, privlačen format in humorna vsebina pa poskrbijo za približanje vsebine vsem generacijam,« pravijo snovalci akcije.

rad1

rad2

rad3

Elementi akcije: video (kratki format)

Predstavnica naročnika: Ines Zorec

Vodji projekta v agenciji: Janja Benkovič in Jan Škrajanr

Kreativna direktorica: Marjana Bratuša

Fotografa in snemalca: Lota Smodiš in Denis Žuran

Režiserki: Marjana Bratuša in Janja Benkovič

Trajanje akcije: marec 2025

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji