radenska
Opaženo

Radenska povezuje srca že 150 let

Agencija BBDO Zagreb je zasnovala oglaševalsko akcijo ob 150-letnici Radenske, ki gledalca popelje na popotovanje skozi čas.

Kratek opis akcije: »Da bi se prepričali, ali je Radenska še vedno tako odlična kot pred 150 leti, smo potovali skozi čas. Vsak, ki smo ga na potovanju srečali, je potrdil, da je še vedno prav tako dobra kot nekoč. Čeprav se časi spreminjajo, ljubezen ostaja in ta pijača nas povezuje že 150 let,« pravijo v Radenski.

radenska1

radenska2

radenska3

radenska4

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje in oglaševanje pod črto, znamčenje izdelka,  promocija na dogodkih

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ivana Šeremet, Vesna Šavel Geder in Katarina Borovšak

Vodja projekta v agenciji: Iva Kirin

Kreativna direktorica in tekstopiska: Martina Pavić

Umetniška direktorica in oblikovalka: Ivana Klarica

Režiser: Bruno Anković

Produkcijska hiša: Kabinet

Glasbena podlaga: »Zemlja pleše« v izvedbi Hrvoja Štefotića

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji