terme krka
Opaženo

Punce, gremo me po svoje

V marketingu Term Krka so vizualno prenovili priljubljeni in že dobro uveljavljeni produkt »Punce, gremo me po svoje«.

Kratek opis akcije: Gre za akcijo, ki poteka od leta 2015 in poudarja pomen prijateljstva in potrebe po negovanju stikov »v živo«. Akcija nagovarja punce, ženske, dame, da si vzamejo čas za svoje prijateljice (in zase) in poglobijo medsebojne vezi med vikend oddihom v Termah Dolenjske Toplice in Termah Šmarješke Toplice ali obmorskem Talasu Strunjan, kjer so jim pripravili zanimiv program druženja in sprostitve ob kopanju, savnanju, masaži in kulinaričnih užitkih.  

krka1

krka2

krka3

krka4

krka5

krka6

Elementi akcije: digitalne zgodbe in oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, objave v reviji Term Krka Vrelci zdravja, neposredna pošta

Predstavnik naročnika: Matej Jordan

Producent in režiser: Jani Ugrin

Direktor fotografije: Anže Vrabl

Fotograf: Lovro Rozina

Produkcijska hiša in scenarij: Aspekt

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: september – december 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji