emkrepi
Opaženo

Program #EMKrepi za zagon slovenskega malega gospodarstva

Slovenska agencija za mlade (SLOAM) predstavlja družbenoodgovorno akcijo #EMKrepi.

V okviru akcije podjetnikom do konca avgusta 2020 ponuja brezplačno izpostavitev njihovih dejavnosti in večjo prepoznavnost med 120 tisoč slovenskimi imetniki mladinske kartice. Pobudniki pravijo, da akcija pomaga slovenskemu malemu gospodarstvu pri ponovnem zagonu njegovih dejavnosti v prvih mesecih po koncu epidemije. Program hkrati ponuja mladim priložnost, da izrazijo svoje želje in interese glede prihodnjih ugodnosti Evropske mladinske kartice (EMK) v Sloveniji. Za razliko od podobnih akcij za zagon slovenskega gospodarstva, ki smo jim priča v zadnjih dveh mesecih, ta program deluje na obeh straneh – ponudbi in povpraševanju.

»V Slovenski agenciji za mlade ustvarjamo priložnosti za zagotavljanje boljših pogojev za življenje, delovanje in ustvarjanje mladih. Dobro se zavedamo situacije, ki jo je prinesel koronavirus, in ker v naši ekipi podpiramo inovativne ideje, predvsem pa želimo aktivno pomagati in podpreti slovensko malo gospodarstvo po koncu epidemije, smo se odločili za zagon akcije #EMKrepi,« je povedala pobudnica in vodja projekta Nika Stegovec. EMK je mednarodni program, podprt s strani Sveta Evrope in Evropske komisije, ki mlade spodbuja k mobilnosti in neodvisnosti, razvoju lastnih potencialov, sodelovanju in vključevanju v družbo ter odgovornim izbiram.

Mladi, posegajte po slovenskih izdelkih in storitvah

»S programom #EMKrepi bomo pomagali pri mobilizaciji mladih do 30. leta v Sloveniji, da bodo v naslednjih mesecih posegali predvsem po slovenskih proizvodih in storitvah ter s tem pomagali ponovno zagnati naše gospodarstvo. Prepričani smo, da lahko 120 tisoč mladih povzroči veliko razliko v slovenskem prostoru, zato vabimo vse obrtnike in male podjetnike, da brezplačno pristopijo k programu ter ponudijo izdelke in storitve več kot 40 odstotkom vseh mladih v Sloveniji,« pravi Jan Peloza, direktor SLOAM.

»Akcije smo se lotili kar sami – ker imamo 120 tisoč članov in veliko število partnerjev, smo jo z lastnimi vizualnimi rešitvami predstavili kar sami in dosegli veliko opaženost med ciljno skupino. Ker smo naleteli na tako dober odziv, jo bomo po vsej verjetnosti še nadgradili, tako da že potekajo dogovori z agencijo, ki se bo v akcijo vključila v naslednji fazi,« je še povedal za MM.

emkrepi2

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji