nlb splet
Opaženo

Priložnost plačevati po svetu in na spletu

NLB kot skrbni mentor tudi v tretji televizijski zgodbi poskrbi, da je uporabnikom njihovih storitev in produktov v življenju boljše.

Kratek opis akcije: Tokratna zgodba govori o Mojci, kraljici spleta, ki do pred kratkim za plačevanje po spletu ni imela prave kartice. Z novo NLB Debetno kartico Mastercard® so se stvari končno obrnile na bolje. Zdaj lahko plačuje na spletu in po svetu, saj je za novo kartico značilna širša sprejetost na vseh fizičnih in spletnih prodajnih mestih z oznako Mastercard, njeni uporabniki pa lahko uživajo tudi v številnih ugodnostih – med drugim tudi v podvojeni naročnini na VOYO.

Mojca v oglasu nagovarja predvsem mlajšo ciljno skupino – seveda pa je kartica zgolj z nekaj kliki dosegljiva mladim in starim, tako fizičnim tudi kot poslovnim uporabnikom. Čisto vse, naj gre za obstoječe uporabnike, ki staro kartico Maestro menjajo za novo debetno kartico Mastercard, ali pa nove imetnike kartice, NLB dodatno nagradi s številnimi drugimi ugodnostmi, ki jih prinaša nova kartica.

splnlb1

splnlb2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij in neposredna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Manja Gradišek in Simona Mladenović

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorici projekta v agenciji: Špela Petač in Tina Škoberne Malešič

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniška direktorja: Špela Drašlar in Matt Penko

Umetniški direktor screen formati: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselović in Siniša Šafarič

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Bojan Jelačin (MSL)

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: september–november 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji