izbor mercator
Opaženo

Prihodnost nakupovanja je tu

Mercator v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji predstavlja še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja.

Kratek opis akcije: »Po tem, ko je Mercator že leta 1999 prvi v regiji odprl spletno trgovino in dve leti pozneje postavi prve  blagajneTikTak, danes predstavljamo še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja. Kupcem ponujamo hitro, preprosto in varno nakupovanje s samostojnim skeniranjem izdelkov s pametnim telefonom z M Sken Mobile, brezstično plačevanje z mobilno denarnico M Pay, beleženje virtualnih računov, sledenje akcijam ter personaliziranim popustom ter takojšen dostop do nakupovalnih listkov in spletne trgovine. Vse to z aplikacijo Moj M,« pravijo v Mercatorju.

Postopek sodobnega in preprostega nakupa nadgrajuje na novo posneti predstavitveni video na digitalnih platformah, vrsta gradiv na prodajnih mestih, ki spodbujajo k razmisleku o koristih in k preizkušnji tovrstnega nakupovanja, serija ciljanih mobilnih spletnih oglasov ter oglasi na lastnih spletnih mestih. 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti in drugo

Predstavnice naročnika: Marjetka Bohinc, Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Urša Kovačič in Kristina Gregorc

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Vodja projekta v agenciji: Nina Piskar

Direktorica digitalnega projekta v agenciji: Nina Tanhofer

Digitalni strateg: Mark Mavretić

Digitalno oglaševanje: Andrej Reljič

Oblikovalci: Mateja Omerzel, Milko Pečanić in Ana Pišot

Video: Squareme

Direktor produkcije: Tomi Matič

Režiserja: Luka Štigl in Jan Kok

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: september – oktober 2020

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji