izbor mercator
Opaženo

Prihodnost nakupovanja je tu

Mercator v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji predstavlja še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja.

Kratek opis akcije: »Po tem, ko je Mercator že leta 1999 prvi v regiji odprl spletno trgovino in dve leti pozneje postavi prve  blagajneTikTak, danes predstavljamo še naprednejši in inovativnejši svet nakupovanja. Kupcem ponujamo hitro, preprosto in varno nakupovanje s samostojnim skeniranjem izdelkov s pametnim telefonom z M Sken Mobile, brezstično plačevanje z mobilno denarnico M Pay, beleženje virtualnih računov, sledenje akcijam ter personaliziranim popustom ter takojšen dostop do nakupovalnih listkov in spletne trgovine. Vse to z aplikacijo Moj M,« pravijo v Mercatorju.

Postopek sodobnega in preprostega nakupa nadgrajuje na novo posneti predstavitveni video na digitalnih platformah, vrsta gradiv na prodajnih mestih, ki spodbujajo k razmisleku o koristih in k preizkušnji tovrstnega nakupovanja, serija ciljanih mobilnih spletnih oglasov ter oglasi na lastnih spletnih mestih. 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti in drugo

Predstavnice naročnika: Marjetka Bohinc, Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič, Urša Kovačič in Kristina Gregorc

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Vodja projekta v agenciji: Nina Piskar

Direktorica digitalnega projekta v agenciji: Nina Tanhofer

Digitalni strateg: Mark Mavretić

Digitalno oglaševanje: Andrej Reljič

Oblikovalci: Mateja Omerzel, Milko Pečanić in Ana Pišot

Video: Squareme

Direktor produkcije: Tomi Matič

Režiserja: Luka Štigl in Jan Kok

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: september – oktober 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji