ds
Opaženo

Prihod DS Automobiles v Slovenijo

Avtomobilski trg je eden od konkurenčnejših, zato je pomembno, da so komunikacije znamk jasne in usmerjene, saj le tako gradijo prepoznavno zgodbo. To je tudi cilj znamke DS, ki se s salonom v Ljubljani podaja v boj za tržni položaj.

Kratek opis akcije: »Znamka DS ne skriva svojega porekla in močno 'začinjene' francoske duše. Duh francoske avantgarde, ki je ves čas težila k drugačnosti in je neizpodbitno vedno jasno izražala željo biti pred drugimi, je zapisan v kodo znamke, ki je zaljubljena v dizajnerske detajle. Ti presenetijo celo tiste, ki so najbolj občutljivi za podrobnosti. Avtomobili znamke DS so prestižni, a to dvigujejo na novo raven, odlično prestižno izkušnjo,« so povedali za MM. DS je kreativni del komunikacijskega vstopa v Slovenijo zaupal ekipi agencije Formitas Creative. Ta bo z izhodiščnimi rešitvami, ki so za znamko določene v centrali podjetja C Automobil Import, poskušala čim jasneje najti pot do tistih, ki jim »izjemnost, izražena na francoski način«, pomeni veliko.

ds2

ds1

Elementi akcije: televizijski in zunanji oglasi, digitalno zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Polona Gruden

Vodja projekta: Andrej Kos

Kreativni direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopiska: Larisa Kočjaž

Oblikovalec: Tadej Abram

Spletni oblikovalec: Simon Simončič

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji