mercator
Opaženo

Pri najboljšem sosedu lahko

Mercator v leto 2023 vstopa z novo komunikacijsko strategijo, ki poudarja prednosti nakupovanja pri »najboljšem sosedu«.

Kratek opis akcije: Te dni so predstavili prvo iz niza letošnjih oglaševalskih akcij, v kateri vabijo kupce, da odkrijejo pestro izbiro Mercatorjevih blagovnih znamk in tako lahko vsak dan kupujejo kakovostne in cenovno ugodne izdelke. »Vabimo, da spremljate naše oglase, letake, splet in se sprehodite po naših trgovinah. Pod sloganom Kakovostno in ugodno namreč razkrivamo več kot 3000 vrst izdelkov Mercatorjevih lastnih blagovnih znamk. Imamo vse za dober zajtrk, najboljše za ves dan, za malico na hitro in vse, da skuhaš sam. Lahko jeste športno, vegansko ali brez glutena, kakovost je vedno odlična, še bolj pa je ugodna cena. Tu so še kozmetika in mila, vse za najmlajše, za štiri tačke in celo čistila,« naštejejo.

Vse skupaj je strnjeno v dinamičen televizijski oglas, ki ga je režiral Mark Pirc. »V svojem značilnem dinamičnem slogu ter z zanimivimi pogledi in premiki kamere je prikazal raznoliko uporabnost izdelkov Mercatorjevih znamk. Zaključi jo poziv 'Kupujte kakovostno in ugodno'. Pri najboljšem sosedu lahko. Akcijo dopolnjujejo barviti in udarni ulični plakati in vse, kar sodi zraven,« pravijo snovalci akcije.

Komunikacijsko strategijo so zasnovali v agenciji Herman in partnerji. »Komunikacijska platforma 'Pri najboljšem sosedu lahko' je nastala na podlagi jasnih izhodišč naročnika in preproste resnice, da kupec pri našem največjem trgovcu lahko dobi točno takšno nakupno izkušnjo, kot si je sam želi. Lahko na hitro za vogalom, lahko na veliko v trgovskem središču, lahko preko spleta, lahko postreženo, sveže, premium, ugodno, na obroke ... lahko vse, kar je kupcu pomembno in s čimer Mercator utrjuje ugled najboljšega soseda,« pravi kreativni direktor Miha Bevc. Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, pa dodaja, da so bili nad kreativno rešitvijo navdušeni. »Za nas kot trgovca je zelo pomembno, da v tako konkurenčnem okolju zaokroženo predstavimo našo ugodno ponudbo, predvsem pa izrazimo dinamičnost tudi v komunikaciji, saj je prav takšna, kot jo mi živimo vsak dan. S prvo od kampanj smo torej šele dobro začeli.«

lahko1

lahko2

lahko3

lahko4

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, interni kanali Mercator

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta: Alja Petrović

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalci: Matej Ferlič, Ned Cocej Minatti in Ewa Bogataj

Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović

Digitalna strateginja: Eva Križaj

Upravljavki družbenih omrežij: Diana Abdagić in Tereza Pikec

Produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji