ll
Opaženo

Prenovljena podoba agencije Lime'n'Lemon

Mlada, a izkušena ekipa agencije Lime'n'Lemon je začetek leta izkoristila za prenovo celostne grafične podobe.

Agencija, ki bo v letošnjem letu praznovala šestletnico delovanja in je znana predvsem po organizaciji dogodkov (pa tudipo  vplivnostnem marketingu, oglaševanju, videoprodukciji, odnosih z javnostmi in promocijah), ustvarja pod geslom »Fresh thinking. Fresh experience. Fresh events.« Kot pravijo, se to izraža tudi v njihovem odprtem pogledu na spremembe in vsakodnevne izzive pri delu tako s strankami kot znotraj agencije.

Idejno in izvedbeno obliko nove celostne podobe je pripravil oblikovalec Petar Perčič. Izhaja iz igrive in hkrati profesionalne narave dela, pravita Matic Markič in Tamara Simončič, »limeta« in »limona« podjetja.

Forma, ki določa osnovo podobe, vleče igrive ter abstraktne poteze limone in limete na zelo sodoben način, opišeta novi CGP: »Celotna podoba se ujema s poslanstvom dela, ki ga agencija opravlja – dinamični dogodki, privlačne predstavitve in veliko interakcije z občinstvom.«

n

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji