IZBOR NKBM
Opaženo

(Pre)nova z Novo KBM

Agencija Imago Bold je za banko Nova KBM razvila konceptualno rešitev za pomoč tistim, ki so se odločili za resnejšo spremembo bivanjskega prostora in zanj potrebujejo financiranje.

Kratek opis akcije: V Novi KBM so povedali, da so želeli z akcijo spodbuditi stranke, ki si ustvarjajo nov dom ali ga temeljiteje prenavljajo, k obisku poslovalnic, kjer jim je na voljo strokovno svetovanje glede financiranja njihovega projekta. Ob tem so jim ponudili še dodano vrednost: brezplačen posvet z arhitektko in notranjo oblikovalko za 100 tistih, ki so jih izžrebali med vsemi sodelujočimi.

Akcija je potekala na spletu in na družbenih omrežjih, kjer so se ljudje lahko prijavili na posvet in hkrati prejeli dodatne informacije o ugodnih stanovanjskih kreditih, ki jih nudi Nova KBM v svojih poslovalnicah, vključno s ponudbo v poslovalnicah nekdanje Abanke (blagovna znamka Nove KBM). »Rezultati govorijo zase – število prijav je za dobrih 300 odstotkov preseglo število prostih mest,« so zadovoljni.

NKBM2

NKBM1

Elementi akcije: video oglasi, pristajalna stran, spletne pasice, oglaševanje na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi, interni kanali, aktivnosti na prodajnih mestih 

Predstavnici naročnika: Lučka Aleš Zidar in Sandra Njegovan

Direktorica projekta v agenciji: Eva Frass

Asistentka projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Tekstopiska: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Bane Milošević

Arhitektka: Tjaša Plavec, Aab arhitektura

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji