biteme
Opaženo

Premagaj izziv in mu reci B!TE ME

Medex je skupaj z agencijo Epidemic in partnersko znamko B!TE ME zasnoval aktivacijo, ki si je za cilj zastavila povečanje prepoznavnost znamke B!TE ME skozi uspešno izvedbo nagradne igre.

Kratek opis akcije: Medex je to poletje mnoge spodbudil, da so se lotili izzivov, ki so si jih že dolgo želeli izpolniti, a jih je do zdaj premagoval strah. »Športne navdušence smo motivirali, da enkrat za vselej premagajo ta strah, ter mu rečejo: B!TE ME,« pravijo snovalci oglaševalske akcije, ki je temeljila na digitalnem marketingu. Vključevala je oglaševanje preko družbenih medijev in večjih medijskih portalov, ključen dejavnik pa je bila komunikacija preko mnenjskih vplivnežev. Poleg vplivnežev, ki imajo širok doseg, se je Medex odločil, da v oglaševalsko akcijo vplete nanovplivneže z nišno ciljno skupino: aktivne in rekreativne pohodnike, plezalce in kolesarje. To so hkrati tudi tisti posamezniki, ki najbolj pogosto posežejo po prigrizkih z naravnimi sladkorji in nizkim glikemičnim indeksom.

Sodelujoči so premagovali raznovrstne izzive, osvajali so gorske vrhove in premagovali strah pred višino, kolesarske poti, plezalne stene, se kopali v mrzlih vodah … Ker ima večina ljudi podobne strahove, so se sledilci poistovetili s sodelujočimi in jih spodbujali. »Znamko smo povezali z najpomembnejšo zmago, zmago samim nad seboj. Izkušnja je bila zanimiva tudi za sodelujoče, ustvarjene vsebine pa so raznovrstne, avtentične in resnično skladne s sporočilnostjo znamke,« so zadovoljni avtorji aktivacije, ki jo je spremljala tudi nagradna igra.

biteme1

biteme2

biteme3

biteme4

biteme5

biteme6

biteme7

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, spletna stran                 

Predstavnice naročnika: Eva Bohinc, Tamara Turnšek in Polona Brajkovec       

Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar                  

Tekstopiska in avtorica koncepta: Eva Bohinc

Komunikacija z vplivneži: Ema Serianz

Strateška direktorica: Nika Kristina Butina 

Trajanje akcije: julij–avgust 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji