biteme
Opaženo

Premagaj izziv in mu reci B!TE ME

Medex je skupaj z agencijo Epidemic in partnersko znamko B!TE ME zasnoval aktivacijo, ki si je za cilj zastavila povečanje prepoznavnost znamke B!TE ME skozi uspešno izvedbo nagradne igre.

Kratek opis akcije: Medex je to poletje mnoge spodbudil, da so se lotili izzivov, ki so si jih že dolgo želeli izpolniti, a jih je do zdaj premagoval strah. »Športne navdušence smo motivirali, da enkrat za vselej premagajo ta strah, ter mu rečejo: B!TE ME,« pravijo snovalci oglaševalske akcije, ki je temeljila na digitalnem marketingu. Vključevala je oglaševanje preko družbenih medijev in večjih medijskih portalov, ključen dejavnik pa je bila komunikacija preko mnenjskih vplivnežev. Poleg vplivnežev, ki imajo širok doseg, se je Medex odločil, da v oglaševalsko akcijo vplete nanovplivneže z nišno ciljno skupino: aktivne in rekreativne pohodnike, plezalce in kolesarje. To so hkrati tudi tisti posamezniki, ki najbolj pogosto posežejo po prigrizkih z naravnimi sladkorji in nizkim glikemičnim indeksom.

Sodelujoči so premagovali raznovrstne izzive, osvajali so gorske vrhove in premagovali strah pred višino, kolesarske poti, plezalne stene, se kopali v mrzlih vodah … Ker ima večina ljudi podobne strahove, so se sledilci poistovetili s sodelujočimi in jih spodbujali. »Znamko smo povezali z najpomembnejšo zmago, zmago samim nad seboj. Izkušnja je bila zanimiva tudi za sodelujoče, ustvarjene vsebine pa so raznovrstne, avtentične in resnično skladne s sporočilnostjo znamke,« so zadovoljni avtorji aktivacije, ki jo je spremljala tudi nagradna igra.

biteme1

biteme2

biteme3

biteme4

biteme5

biteme6

biteme7

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, spletna stran                 

Predstavnice naročnika: Eva Bohinc, Tamara Turnšek in Polona Brajkovec       

Vodja projekta v agenciji: Alja Roškar                  

Tekstopiska in avtorica koncepta: Eva Bohinc

Komunikacija z vplivneži: Ema Serianz

Strateška direktorica: Nika Kristina Butina 

Trajanje akcije: julij–avgust 2021

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

tkoj
04. 02. 2023

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ) na Fakulteti za družbene vede…

Zlatko Jančič: »Naše poslanstvo je bilo, da izobrazimo mlade ljudi na področju tržnega komuniciranja – pozneje tudi odnosov z javnostmi –, da bi…

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

Naši avtorji