magnezij
Opaženo

Prednosti magnezija skozi izkušnje vplivnežev

Agencija April 8 je za Magnesium Diasporal Depot pripravila promocijsko akcijo v sodelovanju s slovenskimi spletnimi vplivneži.

Kratek opis akcije: Z akcijo želijo uporabnike opomniti, da ignoriranje televizijskih oglasov ni vedno najboljša izbira, ker v njih lahko najdejo tudi rešitev za pomirjene živce in zdrave mišice. Televizijski oglas temelji na posameznih trenutkih in stanjih iz našega vsakdana, v katerih se lahko vsakdo najde. Medtem ko Tajka Selan nagovarja gledalca in cilja na njegovo ravnodušnost do oglasov, se zgodi preobrat – razkrije se, da v resnici govori enemu od vplivnežev, ki se sooča s točno tisto težavo, ki jo Tajka v tistem trenutku opisuje.

V enem od prvih televizijskih oglasov pri nas, ki aktivno vključuje spletne vplivneže, Tajka Selan, Nina Lipovšek, Jure Marolt in Urška Ahac poskrbijo za bolj pristno pojavljanje ter večjo verodostojnost, kot jo ustvari komunikacija preko profesionalnih igralcev, menijo v agenciji.

Elementi akcije: televizijski, radijski, digitalni in tiskani oglasi, video na YouTubu, družbena omrežja, nagradna igra

Predstavnik naročnika: Gal Krušič

Vodja projekta: Lara Burkat

Tekstopiska: Darja Štukelj Rus

Oblikovalka: Žanin Tamše

Spletni vplivneži: Tajka Selan, Nina Lipovšek, Jure Marolt in Urška Ahac

Scenografija: Alenka Mivšek

Vizažistka: Lea Bole

Režiser: Blaž Garbajs

Vizualna produkcija: Storeez Studio

Fotograf: Matej Mišič

Trajanje akcije: od 5. do 25. aprila 2021

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji